Onko kenenkään lapsi pph.lla jolla on
myös omia lapsenlapsia hoidossa? Jos on, niin oletteko huomanneet mitään eroa sen lapsenlapsen tai muiden hoidossa olevien lapsien kesken? Onko kohtelu siis tasapuolista?
Kommentit (8)
Ja kyllä ne omat jäävät vähemmälle päivän aikana.
Vastuu hoitolapsista on niin erilainen kuin omista ja jotenkin vieraalle pienelle haluaa antaa sen turvallisen aikuisen sekä huomion, joka on omilta pois.
Yleensä ajatellaan, että pph:n omat lapset olisivat etusijalla, mutta kyllä se käytännössä on ihan toisin päin.
t. pph
Meillä ei kunnallisella puolella ole mahdollista hoitaa omia lapsenlapsia.
Meillä ei kunnallisella puolella ole mahdollista hoitaa omia lapsenlapsia.
lapsenlapsista kyse.ap
Ja tuo lapsenlapsi ilmoitti heti kättelyssä että "täällä määrää sitten mummo ja minä". Sai kyllä palautetta mummoltaan välittömästi. :D
Mutta ihan harmiton oli.
Toki omat lapset on hiukka mustasukkaisia. Kerran esim. oma 2v oli kaatanut mun 1 v:n maahan ja purrut sitä, mutta aika vähän tommosia on.
Ei siis tietenkään hyväksyttävää, mutta olisi siis voinut tapahtua kelle vaan.
tää nyt ei kohteluun liity, mutta lapsi on siellä "aina". en sitte tiedä, miten merkkaa työaikaansa.
[no kyllä se lapsenlapsi saa kaiken periksi jne. onkin kyllä kuin syöttöporsas, kun herkkuja vaatiii]
tää nyt ei kohteluun liity, mutta lapsi on siellä "aina". en sitte tiedä, miten merkkaa työaikaansa.
[/quote]
Toki omat lapset on hiukka mustasukkaisia. Kerran esim. oma 2v oli kaatanut mun 1 v:n maahan ja purrut sitä, mutta aika vähän tommosia on.