Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++++NELIAPILAT SYKSYYN++++

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin laittamaan uuden aloituksen, kun tuntui vähän hassulta kirjoitella vielä kesäkuun pinoon.. Koitin päivitellä tietoja parhaani mukaan, antakaa anteeksi jos jotain meni väärin.. ;)

Tännepäin ei mitään uutta. Sama olotila jatkuu ja odottelenkin vaan ensi viikonloppua jotta pääsen taas testaamaan ja toivottavasti jo jotain tulosta saamaan. Tulkaahan muutkin kuumeilijat juttelemaan ja päivittämään kuulumiset!

TyttöToukokuun

Vierailija
2/19 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tulevan meikäläisen monologi tästä ketjusta ;) Tulkaa nyt joku muukin jorisemaan tänne kuumeilun tuskaanne!

Tänne päin ei mitään uutta varsinaisesti. En sitten malttanut loppuviikolle odotella vaan tänä aamuna piti taas testata, mutta negahan tuo oli edelleen. No, eipä se mua lannistanut, kp 24 vasta, ja kroppa kertoo että kaveri ois kyllä matkassa! On se vaan sellainen kokonaisvaltainen olotila, että melkein satavarma uskallan jo olla. Silti sitä haluaa nähdä ne kaksi viivaa tikussa, ikäänkuin virallistamassa asian :) Siitä se odotus sitten lähtee! Torstaina ajattelin testata taas ja sitten lauantaina. Siihen loppuukin jo testit, mutta toivotaan ettei tarvi hankkia enempää :)

TyttöToukokuun kp 24/29-31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä edelleen yksin höpisemässä! Minne kaikki muut neloskuumeilijat on kadonneet? Odotuspuolelleko..?

Mulla vaan testit näyttää negaa edelleen, vaikka ihan sata oon, et raskaana olen. No, menkatkin pitäis alkaa vasta tiistaina, että ei tässä testailun puolesta ole vielä hätää. Masentaa vaan aina saada ihan puhtaanvalkoisia negoja, tulis nyt edes joku pieni suhru siihen piristämään ;) Ei varmaan kannattais niin aikaisin alkaa testailla! Edellisessä raskaudessa sain aconin 10:llä haalean viivan kp28 (eli sama kuin tänään),joten vähän odotin tulosta tänä aamuna vaan eipä tullut! Ja noit David-liuskat pitäis olla yhtä herkkiä kuin acon 10. Tein sitten vielä uusintatestin toisella merkillä kuuden tunnin päästä, nega sekin :/

Oireissa kyllä löytyy. Kohdun paikalla tuntuu olevan tennispallo, joka siellä painaa ja kumartuessa pitää levittää jalkoja tyhmästi ;) Pissillä saa käydä monta kertaa päivässä ja pientä kuvotusta on lähes koko ajan. Hajuherkkyyttä löytyy, menkkamaisia tuntemuksia, tissit kipuilee.. Ja mä en tosiaan kuvittele näitä oireita!

Hain tänään apteekista Clearbluen digitaalisen testin, mutta taidan sitä säästellä tiistaille, jolloin siis menkat pitäis alkaa.Se on vähän turhan tyyris testi tuhlattavaksi liian aikaiseen testailuun. Eilen ostin cittarista paketin Pregcheck-liuskoja ja huomasin ilokseni, et ne onkin niin leveitä, että ne saa kivasti puolitettua ;) Nyt mulla on niitä siis neljä. Tai kolme enää, kun aamulla testasin yhden... Näillä nyt testailen joka aamu tiistaihin asti ja sitten siis Clearblue kehiin. Huh, hermostuttaa tää odottelu!

On se vaan kumma miten äkkiä sitä vauvakuume kehittyy huippuunsa, vaikka vahinko tämäkin meillä oli, mutta nyt jo olen ihan paskajäykkänä siitä, etten oliskaan raskaana! Tuntuu että maailma loppuis siihen paikkaan.. Siks ahdistaa noi negat, vaikka mitä oireita oliskin. Ja tiedän, et mies ei tosiaankaan tule ilahtumaan, mut mua ei just nyt jaksa se vielä huolettaa, katotaan sitä sitten aikanaan..

TT kp28/30

Vierailija
4/19 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset tuolta odotuspuolelta!

Tyttö toukokuu: Tsemppiä jännittelyyn. Tuo on kyllä niin tuskaa odottaa ja jännätä niitten testien kanssa.

Minä sain semmossiin liuskoihin (one step) jonkun haamun tapaisen ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa ja aamu pissasta ja glearbluen digi (aamu pissist) antoi raskaana jo ennen kuin menkkojen piti alkaa (se on kyllä tosi hyvä testi).

One stepillä sai ihan selkeän plussan rv 5 ja vielä menkkojen "alkamis" päivänä tulosta piti arvailla joten se siitä niiden herkkyydestä.

Mansikkainen: Miten menee? Onko siirtoja tehty tai tiedossa?

On: Meillä mennään jo ylipuolen välin ja tämä kaveri potkii niin, että koko maha heiluu. =)

Eli ihan hyvin menee ja vointikin on vielä kohtalaisen hyvä. Ja täytyy kyllä sanoa, että neljännen lapsen odotus tuntuu menevän pika vauhtia verrattuna aikaisempiin raskauksiin. Ja jotenkin sitä lasta odottaa ihan eritavalla jälleen kerran.

Eli plussan odotus oli tuskastuttavan pitkän tuntuista aikaa ja sitten kun plussa tuli niin aika lentää siivillä.

Plussa tuulia ja vipinää enempi neliapiloihin.

Ja kun plussaatte niin tervetuloa odotus puolelle neliapiloihin. =)

Sirppana rv 23

Vierailija
5/19 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä nyt odotellaan, että alkaako ne menkat vai eikö ne ala :/ Eilen tein kaksi nega testiä, ja jotenkin sitä alkoi jo epäusko tulla, että yrittääköhän kaikki nää negat sanoa mulle jotain... Itsellä on silti vaan niin raskautunut olo, etten käsitä tätä juttua.

Koko aamun oli alavatsalla sellainen tunne, että ihan just alkaa, mut ei sit mitään ja se meni ohi. Onneks mulla on vapaa viikko joten saan ihan rauhassa odottaa ja ressata, ei tulis nyt mitään töissäkäynnistä! Asennoiduin kyllä eilen jo niin, että menkat tästä tulee ja sillä päällä koitan mennä vieläkin, mutta hitto kun se toivo on niin sitkeä! Hulluksihan tässä tulee ennen kuin tää päivä on ohi! Jos ei huomiseen mennessä mitään kuulu niin ehkä aamulla sitten testaan tolla clearbluen digitaalisella. Tai vasta torstaina.. jos selviän sinne saakka :D

Rinnat vaan on entistä kipeemmät ja vaikka tuntuu etten just nyt tiedä mitään kropastani niin ei ne mun muistaakseni näin kipeät ole normaalisti ennen menkkoja. Olen myös samanlailla hengästynyt kuin aina alkuraskaudessa, sekään ei kuulu mitenkään menkkaoireisiin. Enkä ole saanut raivohulluus kohtauksia, niinkuin aina ennen tätiä :D Eilenkin olin niin tyyni, etten itsekään käsittänyt, ihankuin olisin tarkkaillut itseäni ulkopuolelta, et kuka toi seesteinen nainen oikein on ;) Kummallista tosiaan.

Noh, tälläistä kuumeilun tuskaa siis täällä eletään, tulen sitten ilmoittelemaan miten kävi.

sirppanalle kiitokset tsemppauksesta, sitä tosiaan nyt tarvitaan!

TT kp 31/30

Vierailija
6/19 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi digitesti tänä aamuna... Kai siihen jo täytyy uskoa sitten! Menkat on nyt päivän myöhässä, mutta kai ne tänään sitten alkaa. Eilen ne jo tuntui tekevän tuloaan vähän väliä, vaan eipä mitään ilmestynyt. Huoh, kylläpä oli kova pettymys kun se teksti tuli siihen testiin. En tahtonut silmiäni uskoa.. :( Tämä on kyllä ollut henkisesti hyvin raskas pariviikkoinen, eipä ole herkkua tämä kuumeilu. Minä nyt sitten vetäydyn palstoilta. Tsemppiä teille jotka tosissaan yritätte, toivon että onnistaa!

TT kp 32/30

Vierailija
7/19 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole herkkua ei tämä kuumeilu niinkuin toukokuun tyttökin sanoi.

Huomenna olisi tarkoitus hakea viimeinen tai viimeiset (2kpl) pakkasesta tänään sulatetut alkiot kyytiin, mikäli jompikumpi niistä on vielä huomenna elossa ja jatkanut jakaantumistaan. Jotenkin usko jo mennyt tähän touhuun.

Vierailija
8/19 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mönkään meni tämäkin yritys ja ihan jo alkumetreillä, alkiot ei selvinneet sulatuksesta ja siirtoa ei päästy edes tekemään. :(

Vierailija
9/19 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs neljäs mukula olis toiveissa :)

**murm 26v, mies 31v, poika 6v, poika 4v ja tytsy 1v2kk, Pohjois-Karjalasta, yritys aloitettu v.2011 alussa.

Tämmönen Kiljusen herrasväki täällä :)

10/19 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää jaksa niin pitkää sepustusta, joten tiivistettynä:

Tellu 30 (kohta 31v.) ja mies 16 v. vanhempi. Ennestään meillä on kolme poikaa -00, -02 ja -05. Lapsluvun piti olla täynnä, mutta mieli muuttui=)

Kuumeilu alkoi minulla jo viime syksynä, mutta pillerit lopetin nyt tammikuussa, jolloin päätimme, että vauva saa tulla... jos on tullakseen. Uskalsin puhua miehelleni kuumeestani vasta joulun jälkeen, jolloin hän ei yllätyksekseni tyrmännytkään ajatustani neljännestä=)

Kiva kun on neljättä kuumeileville ihan oma pino. Olen kirjoitellut tuonne lokakuisiinkin, josta siirryn luontevasti marraskuisiin. Kp taitaa olla 18/28 (tosi vaikea sanoa kierrosta nyt vielä mitään, kun pillereiden lopettamisesta niin vähän aikaa).

Vierailija
11/19 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muille yrittäjille kuuluu?

Me siirryttiin yksityiselle puolelle hoitoihin, vauhti on ripeämpää ja rahaa palaa tonnikaupalla mutta tulosta vaan ei tule yhtään sen paremmin. Toinen ICSI hoito tehtiin, alkioita viljeltiin pidempään tälläkertaa ja vain kaksi huonolaatuista alkiota saatiin ja molemmat siirrettiin kun niille ei paljoa toivoa annettu. Ja negahan siitäkin hoidosta tuli. Tämä alkaa vaikuttaa jo ihan toivottomalta touhulta, mutta niin kauan yritetään kun jaksetaan ja kun rahaa vaan jostain saadaan kasaan. Nyt alkamassa kolmas hoito. Toivottavasti menisi tälläkertaa paremmin. Olisi kiva kuulla muidenkin kuulumisia.

Vierailija
12/19 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkesin tänne pitkästä aikaa, kun pakkanen on teljennyt meidän sisälle...

Voi raskaalta kuullostaa mansikkaisen tie! Jaksamista sinne!

Meillä aika lentää kuin siivillä kuten Sirppana taisi kirjoitella yli 30 viikkoa on mennyt, mutta vaivojakin on mukaan tarttunut. Ensimmäinen raskausdiabetes puhkesi siihen malliin että insuliinipistokset on tullut tutuiksi. Mutta kylläsen kestää kun palkinto(tyttö) on mieluinen :)

Nooraa olen miettinyt että mitä heidän elämään kuuluu? Tuliko ero, ja kuinka on arki alkanut sujua. Toivon kaikkea hyvää sinne!

Samoin plussatuulia kaikille!

Ofelia 30+6

Vierailija
13/19 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiseksi on tosiaan tämä keskustelu käynyt, harmi. Niinkuin ofeliallekin myös mulle on noi piikitykset vähän jo turhankin tuttuja. Meillä on kolmas hoito meneillään, alkionsiirto on tarkoitus tehdä maanantaina tai tiistaina. Tälläkertaa on avuksi otettu jo luovutetut siittiötkin, omien lisäksi. Psykologilta saimme puoltavan lausunnon niiden käyttöön. Toivottavasti alkaisi pikkuhiljaa se onnistuminen osua meidänkin kohdalle, kun tuntuu että alkaa olemaan ne viimeisetkin oljenkorret kohta käytetty.

Testipäivä jos sinneasti päästään osuu jouluaatolle. Toivottavasti saisimme sen parhaan joululahjan.

Vierailija
14/19 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan mun ihan ikioma pino kun täällä melkeen monologia kirjottelen :D No ei vaiskaan. Sunnuntaina testasin ekan haalean plussan, maanantaina viiva oli jo vahvempi, samoin tänä aamuna. Mutta pientä tuhruvuotoa on ollut jo kolmatta päivää. Saas nähdä miten tämän raskauden kanssa nyt käy kun pientä vuoteluakin on, mutta sentäs paras saavutus tähän mennessä moneen vuoteen että edes sen toisen viivan testiin sain. Kaksi alkiota siirrettiin kyytiin. Päivä kerrallaan mennään ja katsellaan miten tässä käy.

Vierailija
15/19 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovaa kuumeilua täällä, ovistestejä palaa päivä toisensa jälkeen, nyt on ihan varsinaisesti alotettu tää "yrittäminen" :) luulenpa että tää joulu viikonloppu oli otollisinta aikaa, ja yritystä on ollu! kävin jo tänään ostaa raskaustestit... en yhtään malttamaton oo.. on tää niin kummaa miten se aina vaan saa sekasin.. no mutta ekaa testiä pääsen vasta viikon parin päästä kokeilee, jännittää!

mansikkaiselle onnea plussasta ja paljon onnea matkaan!

Vierailija
16/19 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä 26, mies 29, tytöt: 5, 3, 1. :) ja yritys alotettu: joulukuu 2010

Vierailija
17/19 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä muuten samaa, paitsi ikää jo 38 kummallakin :) Eli en ole saanut ylipuhuttua miestä neljänteen :(

Kuumetta, kuumetta vaan. Alan epäillä olevani krooninen kuumeilija, jonka kuume ei poistu tekemällä vauvoja.

Tsemppiä heille, jotka yrittävät!

Vierailija
18/19 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja käytin yhen testin... juu ja ei mitään, ei haamua, ei mitään, ja tietysti petyin ihan mielettömästi! mut toivon et ens viikolla sais jotain.. jos ei ni toivon vaan äkkiä uutta yritystä... tää on se mein viimenen, vähän jopa haikeena tässä...

Vierailija
19/19 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sain sen plussan, mutta nyt vuodetaan ja aika rajusti.. vielä se näytti testi plussaa, mutta epäilen että mitään on kyydissä pysynyt.. :(