Kun ei ole ollut läheisyttä (halailua, pussailua, sylikkäin istumista) vuosikausiin
Olen alkanut suurinpiirtein pitämään sitä jo epänormaalina/outona asiana. Ja vaikea kuvitellakaan että haluaisin oman miehen kanss noita tehdä, joku "tunnelukko" päällä, enää tuskin edes osattaisi tai tuntuisiko se miltään??
Silti näen unia jossa olen ihastunut johonkin ja tunne on ihana.
Taidan olla aika näivettynyt ihminen..
Kommentit (5)
Eroa olen miettinyt monet kerrat, mutten ole saanut aikaiseksi. Mies tykkää tietokoneestaan enemmän kuin minusta ja viettää illat sen kimpussa. Joskus jos tuleekin samaan aikaan katsomaan telkkaria illalla niin on jopa vähän vaivautunut tunnelma :)
Ei kai tilanne kovin paha ole, jos erokin on kiinni siitä, että "ei ole saanut aikaiseksi".
ja ottaa selville voisiko noita asioita vielä löytyä
Olen alkanut suurinpiirtein pitämään sitä jo epänormaalina/outona asiana. Ja vaikea kuvitellakaan että haluaisin oman miehen kanss noita tehdä, joku "tunnelukko"...
Mulla sama homma, tuntuu, ettei oo tunteita toista kohtaan... Haluaisin erota ja kerran sen jo luulin tapahtuvan, mutta ukko ei vain anna periksi... Ei meistä enää paria tulekaan, kummallakin on jo oma elämä...
Mikä saa teidät pysymään yhä yhdessä?