Miten, että olisko nyt parasta avautua mun ihastumisesta toisen
mieheen mun miehelle. Siis kun tätä jatkunut jo vuosia ja en pääse tästä eroon ja ajattelen vain tätä toista miestä koko ajan. Jos kertoisin ihan avoimesti, niin ehkä tyhjäisi pöydän ja pääsisin näistä ajatuksistakin eroon? Hyvä idea?
Kommentit (5)
Itsekkäästi siksi että saisit oman pääsi tyhjättyä?
Ilmeisesti et halua miestäsi kuitenkaan jättää, koska tätä jatkunut vuosia ja yhä olet miehesi kanssa. Tuon kertomisen jälkeen saattaa olla ettei miehesi halua enää jatkaa, oletko valmis siihen? Ei kaikkia pikkuihastuksia kannata laverrella ympäriinsä.
Itsekkäästi siksi että saisit oman pääsi tyhjättyä?
Ilmeisesti et halua miestäsi kuitenkaan jättää, koska tätä jatkunut vuosia ja yhä olet miehesi kanssa. Tuon kertomisen jälkeen saattaa olla ettei miehesi halua enää jatkaa, oletko valmis siihen? Ei kaikkia pikkuihastuksia kannata laverrella ympäriinsä.
No, ei ole mitään tapahtunut, tää on tällaista typerää haikailua toisen perään, ei mieheni siitä jättäisi, sen tiedän. VArmaan pahoittaisi mielensä, sen tiedän...
Kaadat murheesi ja taakkasi viattoman miehesi kannettavaksi ja siitä ei sitten pääse koskaan eroon. Kun kerran sanot, se on polttomerkkinä hänelle ikuisesti.
Olen tehnyt itse sen virheen, että kerroin ihastumisesta. Mies on siitä aina surullinen eikä omatuntoni keventynyt yhtään.
miksi haluat silti tehdä sen?
Jätä nyt hyvä ihminen kertomatta, se seuraa miestäsi loppuajan kuitenkin, aina miettii mitä jos se meneekin pidemmälle, mitä jos taas on joku kierroksessa mutta ei vaan kerro. Ethän tuostakaan ole kertonut aiemmin vaikka jatkunut jo vuosia, mies ilahtuisi kun kuulisi että olet pimittänyt tämän vuosia ja nyt päätit heittää kuravedet niskaan?
ole vaan ihastunut kunhan et ala häheltää mitään. Ihan mukava elämänsuola.