Mitä mieltä tästä? Jos rakastuu tulisesti ja tuntee hullua intohimoa, sellainen
kerran elämässä tunne, voiko jo neljän kuukauden kuluttua ihastua palavasti toiseen? Jos olosuhteiden pakosta ei näe sitä ensimmäistä rakastuminen kohdetta, jonka vuoksi jätti seurustelukumppaninsakin. Itse siis olin 100% rakastunut enkä olisi vonut katsoakaan muita miehiä, mutta tämä mies siis ihastuikin toiseen (siis kolmanteen..) naisenn, mutta olisi silti halunnut olla kansssani, ilmeisesti oli siis kahteen naiseen yhtä aikaa ihastunut.. Olisittko alkaneet olemaan tämän miehen kanssa, vai onko liiikaa vaadittu että mies ei olisi toiseen naiseen ihastunut/rakastunut? Onko kyseessä paatunut pelimies jos ihastuu noin usein? Kertokaa mielipiteitänne, voiko olla tosi rakkautta minua kohtaan tässä tilanteessa? Jotenkin tuli tunne, etten pysyty kunnolla antautumaan suhteeseen, tai luottamaan..
Kommentit (5)
Ainakin miehellä vaikuttaa olevan vaikeuksia sitoutua. Ei sikoihin kannata jäädä roikkumaan, on niitä sellaisiakin ihania miehiä, joihin kannattaa luottaa. Terveisin nimimerkki naimisissa sellaisen kanssa, ja intohimo roihuaa ;)
pätkän vertaa. Jos oikeasti olisi kyseessä elämää suurempi ihastuminen, ei sitä niin nopeasti kuin neljän kuukauden jälkeen ihastuisi toiseen. Ja varsinkaan olisi ihastunut kahteen samaan aikaan, eihän siinä silloin ole mitään ainutkertaista ja spesiaalia! Tyyppi ei välttämättä ole pelimies, veikkaisin ennemminkin tunne-elämältään kypsymätöntä ihastus- ja uutuudenviehätysaddiktia, joka on lisäksi lyhytjänteinen vielä. UNOHDA KOKO TYYPPI!
tänä iltana ei tule pakkeja...
Pelimies ja sellaiset kannattaa unohtaa sen siliän tien.
tuli tunnet ettet voi luottaa etkä antautua suhteeseen. Jos jo 4kk:n jälkeen tunnet noin, ei se tuosta parane vaan pahenee. Tosi rakkaudesta ei miehen puolelta varmasti ole kyse, silloin ei nimittäin ihastu toiseen noin pian. Eikä varsinkaan kertoisi sille tosirakkaudelle jostain toisista ihastuksista, siinähän on suuri riski, että se "tosirakkaus" ottaa ja häipyy. Niinkuin viisasta onkin,
ei ajattelisi ketään muuta naista. Unohda koko tyyppi.