olen humalassa ja vituttaa.
Kommentit (11)
paitsi etten vielä oo kovin kännissä
Täällä vedän viiniä ja mietin miten tästä helvetistä pääsis eroon. Mies nukkuu lasten kanssa ja minä korkkasin viinipullon yksin, mikään ei ole pitkään aikaan tuntunut yhtään miltään. Ei tässä ole enään rakkautta eikä vihaakaan, tunteet on kaikki jotenkin hävinneet.
Ja kaikille jotka tämän lukevat tiedoksi, mies on vesiselvä enkä minäkään juurikaan normaalisti ota, tänään vain tuntui sille, että pää on saatava turraksi.
Miehet eivät hevillä pääse yli siitä, että olet edes ajatellut tuollaista.
Kutoselle vastaan, että en todellakaan tiedä mitä teen. Jatkanko vain näin? Ollaan oltu yhdessä jo tosi kauan, yli 20 vuotta, mutta tämä tunne on ollut jo päällä pitkään.
Ja oliko se nyt kasi, eilen yritin siinä iltauutisten lomassa kertoa, että minä en ole enään onnellinen, en ole ollut enään pitkään aikaan. Vastaus oli, että mitä v*ttuu sä oikein haluut? Sä et oo koskaan tyytyväinen mihinkään.
Näin siis vastaili nro "jotain" oisko neljä?? Kuitenkin se joka juo juo yksin.
Ihana ilta kuitenkin, olen laittanut takakuistille tuikkuja palamaan ja nautin ihanasta syksyillasta ihan rauhassa.
Juon tässä yksikseni. Parisuhde on ihan kunnossa, tajusin vain tuossa joku aika sitten, että arki on tullut vastaan. Ja kas kummaa, heti siihen mahtuu joku muu mukaan. Olen kummasti piristynyt ja saanut uutta hehkua, eikä kysymyksessä ole edes fyysinen suhde.
Ihan sama juttu!
Humalassa ja vituttaa . Pikkuasioita, mutta parin viini lasin jalkeen tuntuvat taas isoilta ja ottavat tilan paasta!\\voi vittu sentaan!
Ei kannata olla humalassa jos sillo vituttaa. Mulla humalassa hyvä mieli. Minkäs sille voi jos kaikille ei riitä hyviä miehiä.. nyyh
Pakko juoda huomenna lisää. Kaikki on elämässä hyvin, on vakituinen työ, mies, lapset, oma talo jne mutta silti vaan vituttaa. Ei huvita vaan mikään...
paska päivä. Tekis mieli vetää oikein kunnon kalsarikännit (mikä ei parin vuoden tipattoman jakson jälkeen olis kovin kummonenkaan suoritus :D) mut sit vituttaisi huomenna vielä enemmän heräillä karseessa kankkusessa... Eli jos jois vaan kahvetta...
ja sen jälkeen ei vituta paljoo mikään kun on vaan onnellinen siitä että on terve ja oma perhe
otan osaa, ja mäkin oon kännissä.