Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ lastenkodissa tai vastaavassa

Vierailija
17.09.2010 |

Onko kukaan ollut? Onko raskasta? Nyt näyttää siltä ettei harjoittelupaikkaa löydy muualta ja pelkään ettei tuo ole minun paikkani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ole taitoa heitä käsitellä.

Vierailija
2/3 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari kesää opiskeluaikana lastenkodissa töissä, siellä oli alle 6v lapsia. Aika rankkaa oli, siinä sai nähdä elämän nurjapuolesta aika paljon, ja osa lapsista on kyllä traumatosoituneet. Oli myös todella antoisaa, lapset oli kaikesta huolimatta yleensä ihania. Piti vain ajatella, että minä en voi lapsia pelastaa, voin vain olla mahdollisimman luotettava aikuinen heidän elämässään sen ajan kun siellä olin töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vastaanottokodissa kyllä. Siellä lapset asuvat korkeintaan puolivuotta ja sen jälkeen osa muuttaa takaisin kotiin ja osa lastenkotiin, perhekotiin tai sijaiskotiin.

Itse en ole kokenut kovin raskaaksi työtä. Toki ikäviin asiohin törmään mutta silti enemmän hyviin.

Jos nyt pitää raskain asia työstä sanoa, niin kyllä se on nuorten "läppä" se on välillä ihan jotain muuta kuin läppää. Suoranaiseen vittuiluun ja suunsoittoon pitää varautua ja sitä pitää myös kestää, vaikka se ei kivaa olekaan. Vastapainoksi ne nuoret osaa myös olla todella ihania.

Nyt olen äitiyslomalla ja odotan jo töihin pääsyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme