Annoin "saimaannorpille" rahaa, kaverin mielestä tein väärin.
Olis kuulema pitänyt antaa esim. lastenklinikoilla mielummin kuin saimaannorpille. Justhan muksuille rahaa kerättiin konsertinkin avulla.
Kaveri ei kuulema voi millään ymmärtää mun ratkaisua antaa saimaannorppien suojelemiseksi rahaa kun lapset tarttee niitä enemmän.
Jotenkin korpee toi kaveri nyt ihan kybällä, tekis mieli laittaa sille viestiä että, "oot kyllä varsinainen idiootti"
Kommentit (7)
Jokainen saa antaa tai olla antamatta minne haluaa.
Kyllä mä itse ainakin mieluummin greenpeacelle ja animalialle annan rahaa kun esim unicefille :)
antaa rahansa, minne tahtoo. Kaverisi varmaan itse tukee Lastenklinikoita, kun tuntee asian noinkin tärkeäksi.
Tärkeitä asioita kumpikin.
En oikein ymmarra miksi ap:n pitaa edes keskustella asiasta kaverin kanssa ja hakea hyvaksyntaa? Sen viela jotenkin ymmarran jos esim. aviopuolison kanssa tulisi sanomista yhteisten rahojen antamisesta hyvantekevaisyyteen, mutta eihan ap:n rahat kaverille kuulu. Jos kaveri ei juo ja ap ostaa pullon viinia niin suuttuuko kaveri siita etta ap:n olisi pitanyt hanen mielestaan ostaa mehua?
Jokainen antaa niihin tarkoituksiin mihin haluaa; jotkut ilman sen suurempaa miettimista, toisille on joku tietty kohde tarkea. Ja (ilmeisesti aika monet) ei anna mitaan mihinkaan hyvantekevaisyyteen. Eikohan tama ole ihmisen ja hanen omantuntonsa valinen asia eika kuulu muille.
Hyvä, että annoit niille rahaa. Olisi aika surkeaa jos ne kuolisivat sukupuuttoon.
tukea, mutta heillä on kuitenkin isot tahot takana, toisin kuin norpilla.
Norppien suojelu todellakin tarvitsee rahaa.
mutta toisaalta, mie oonki Lappeenrannast :-D