kokemuksia activiasta?
eilen illalla söin yhden jogurtin ja aamulla. nyt vatsa on todella sekaisin. kipu on sietämätön, on todella "mukava" istua kaksinkerroin pöntöllä. kipu on verrattavissa supistuksiin(ei tarvitse niin kirjaimellisesti sitten ottaa), järkyttävä! en ole kyllä ennen joutunu itkua vääntää paskalla ollessa.
johtuuko tämä tuosta jogurtista vai jostain muusta, onko muilla ollut samaa?
ps. en ole raskaana
Kommentit (8)
eikä samanlaista "oiretta" ole ollut. Mulle activia auttanut todella hyvin. Turvotus ruokailun jälkeen hävinnyt ja aineenvaihdunta olemattomasta toimivampaan suuntaan:)...olen myös huomannut että lenkillä ollessa hikoilen vähemmästä kuin aikaisemmin. Syön yhden activian päivässä aamuisin. Voisikohan sulle tehdä vatsakivun noin lyhyellä aikavälillä syödyt kaksi activiaa?
sitä itsekin ihmettelen, eihän nyt kahdesta jogurtista voi tulla tuollaista, jatkan syömistä. sillä se kai selviää, en kyllä halua samaa kokea ihan heti uudestaan.
Toivon, etä auttaa koska ummettaa helposti. Yhden purkin olen syönyt juuri äsken.
Olen syönyt activiaa viikon verran ja välillä saan jogurtin syönnin jälkeen vatsakipua, turvotusta ja ilmavaivoja. Maha lurisee ja möyryää.. Kivaa!
Eikö vaikutuksen pitäisi olla päinvastainen. Työkaverini kertoi samasta ongelmasta, yhden jogurtin syötyään sai hirvittävän vatsakivun.
sitä joskus vuosi sitten viikon, ja koko ajan oli ihan kamalat vatsanväänteet ja ripuli:/
No thanks!
voi tietääkseni aiheuttaa joillekin myös mahavaivoja, ei kaikille,
muistan kuulleeni tämän joltain ravitemustyypiltä
Tiesittekö muuten että melkein kaikki danonen suomeen tuotavat tuotteet tulee puolasta tai tsekeistä
Naisista ehkä 90 % kärsii ummetuksesta ainakin ajoittain. Ummetuslääkkeitä on apteekista saanut ilman reseptiä vuosikaudet, mutta eukot eivät kehtaa tai osaa mennä niitä ostamaan. Sitten kun se ummetuslääke lyödään jugurtin sekaan, johan kantturat innostuvat. Tosin samalla tulee vedettyä turhaa sokerimössöä, rasvaa ja kaloreita + maksettua satakertainen hinta ummetuksen hoidosta, mutta mitä sitten kun se on ihan RUUANSULATUSJUGURTTIA... Voi helvetti.
eikä samanlaista "oiretta" ole ollut. Mulle activia auttanut todella hyvin. Turvotus ruokailun jälkeen hävinnyt ja aineenvaihdunta olemattomasta toimivampaan suuntaan:)...olen myös huomannut että lenkillä ollessa hikoilen vähemmästä kuin aikaisemmin. Syön yhden activian päivässä aamuisin. Voisikohan sulle tehdä vatsakivun noin lyhyellä aikavälillä syödyt kaksi activiaa?