Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ää mitä teen? (tyhmiä poikahuolia)

Vierailija
15.09.2010 |

Tapasin yhden tyypin pari viikkoa sitten ja päädyttiin sen luo yöksi. Meillä oli tosi kivaa ja seuraava päivä oli mukava.

Mä en ole ikinä seurustellut ja neitsyyskin meni tossa tohinassa (en kyllä todellakaan kadu mitään!) joten vähän jännitti. Mun itsetunto on ollut todella maassa, kun olen ollut pitkään koulukiusattu ja nyt on alkanut vasta helpottaa. (Ikää 23 v).

Tää tyyppi soitteli mulle aika usein ja kehui nätiksi/söpöksi ym ja sanoi ajattelevansa mua. Mä vaan en osannu vastata tähän, kun tyyliin 'kiitos'. Enkä ikinä uskaltanut soittaa sille paitsi jos se oli soittanu niin pystyin soittamaan "sori en ollu huomannu että soitit"-verukkeella. Tää on tyhmää, mutta ajattelin että jos sillä on parempaa tekemistä (koska daa jos se haluais puhua mun kaa niin se soittais).

Sit se lakkas vaan soittelemasta. Ei oo viikkoihin kuulunu mitään. Musta tuntuu että syy on se etten varmaan vaikuttanu kovin kiinnostuneelta ja sen kiinnostus lopahti. Nyt harmittaa. Olin itse aluksi vähän niin ja näin, mutta nyt kyllä tuntuu että ehkä sittenkin pääsin vähän ihastumaan, mutta onko jo myöhäistä? Onko tyhmää jos laitan vaikka viestin että saako soittaa tai että muistaako se mua enää. Soittaa en tiedä uskallanko. Ihanne olisi että törmäisin tyyppiin sattumalta ja pääsisin kasvotusten kysymään että miksi siitä ei oo kuulunu mitään.

Olen siis tuntenut tyypin jo n vuoden, ettei ollut mikään random yhden yön juttu.

Kiitos ja anteeksi avautuminen :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tekstiviesti, kysy kuulumisia ja kerro, että toivoisit, että voisitte vielä tavata. Tekstari on ujon pelastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla