Jos alaikäinen "miniäsi" olisi raskaana niin
kehtaisitko vaatia aborttia?
Kommentit (14)
Saattaisin kyllä varovasti ehdottaa, mutta päätös ei todellakaan olisi minun.
Täytyy vain sanoa, että toivottavasti olen saanut poikieni päähän taottua enemmän järkeä eikä sitä tilannetta pääse tulemaan eteen, että joku pikkuhutsu pääsee heidän elämänsä tiineydellään pilaamaan.
Täytyy vain sanoa, että toivottavasti olen saanut poikieni päähän taottua enemmän järkeä eikä sitä tilannetta pääse tulemaan eteen, että joku pikkuhutsu pääsee heidän elämänsä tiineydellään pilaamaan.
Tuskin on pojillakaan järkeä kun äiti on tuota laatua.
ole sellaiseen oikeutettu?
Varmistaisin vain, että on todella poikani lapsi, ja jos on varmistaisin sen että lapsesta pidetään hyvä huoli.
ainahan se on pikkuhutsun vika. Pikkuhutsut kun pakottavat poikaraukkoja seksuaaliseen kanssakäymiseen. Poikaparat!
Ihan mielenkiinnosta, ootko iskostanut lapsiisikin tuon halveksunnan naissukupuolta kohtaan?
Ymmärtäisin kyllä, ettei minulla ole oikeutta vaatia mitään. Ehdottaisin kyllä harkitsemista.
jossa anoppi vaati aborttia ja sai koko suvun tätä tyttöä vastaan. Nuoripari ei suostunut, vaan elivät ilman suvun tukea. Kun vauva sitten syntyi, tämä anoppi oli itkua vääntäen halunnut tavata vauvaa. Välit ovat edelleen jäätävät.
Pikkuhutsut kun pakottavat poikaraukkoja seksuaaliseen kanssakäymiseen. Poikaparat! Ihan mielenkiinnosta, ootko iskostanut lapsiisikin tuon halveksunnan naissukupuolta kohtaan?
Mutta ehkäisystä olen kyllä pojilleni puhunut ja haen kyllä mielelläni vaikka kondomit kaupasta jos/kun tarvetta tulee. Samaa toivoisin tyttösten äideiltä; pillerit olisivat hyvä lisä, jottei vahinkoraskauksia tulisi kortsun rikkoontumisen tms. takia.
Mitä tulee naissukupuoleen niin... Halveksunta ei varmasti ole oikea sana. Omaan arvoonsa voi sitten kyllä hyvinkin jättää suurimman osan.
Pikkuhutsut kun pakottavat poikaraukkoja seksuaaliseen kanssakäymiseen. Poikaparat! Ihan mielenkiinnosta, ootko iskostanut lapsiisikin tuon halveksunnan naissukupuolta kohtaan?
Mutta ehkäisystä olen kyllä pojilleni puhunut ja haen kyllä mielelläni vaikka kondomit kaupasta jos/kun tarvetta tulee. Samaa toivoisin tyttösten äideiltä; pillerit olisivat hyvä lisä, jottei vahinkoraskauksia tulisi kortsun rikkoontumisen tms. takia.
Mitä tulee naissukupuoleen niin... Halveksunta ei varmasti ole oikea sana. Omaan arvoonsa voi sitten kyllä hyvinkin jättää suurimman osan.
olet selvästikin meidän tavallisten tolliasten yläpuolella. Anteeksi kun kyseenalaistin logiikkaasi. Vaikutat erittäin herttaiselta ihmiseltä!
jossa anoppi vaati aborttia ja sai koko suvun tätä tyttöä vastaan. Nuoripari ei suostunut, vaan elivät ilman suvun tukea. Kun vauva sitten syntyi, tämä anoppi oli itkua vääntäen halunnut tavata vauvaa. Välit ovat edelleen jäätävät.
jossa tuo miniä vaati miehen vanhempia kustantamaan nuoren perheen elämän, koska "näillä on rahaa ja hän haluaa lapselleen saman, mitä tämän isällä oli ollut". Ei tullut kauppoja, tuli ero ja lopulta lapsi otettiin huostaan.
miten sä vaadit jonkun toisen tekemään abortin? Sunko päätös se on? Puistattavaa, että joku edes viitsii ajatella noin.