Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi! Mulla on sellainen Gasellinahkamatto

Vierailija
15.09.2010 |

http://www.pieleslorenzoprieto.com/alfombras16a.jpg

tällainen... tuotu Afrikasta joskus 30v sitten. Haluaisin nyt myydä sen, mutta onkohan noi laillisia Suomessa? Saako myydä esim. huutonetissä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. onko jotain todistuksia siitä mikä laji on kyseessä. Jos joku käräyttää, voit menettää maton jos se on tehty jostain uhanalaisesta tai vaaraantuneesta lajista.

Vierailija
2/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyppyantiloopista (Antidorcas marsupialis) joka ei ole uhanalainen. Mitään todistuksia mulla ei ole esittää, mut kyllä matto on ikäisensä näköinen. Ulkomailla onita myydään edelleenkin, mutta että saako Suomessa sitä en usko. Kova hinku olis vaan päästä mokomasta eroon, en ole turkisten jen. ystävä muutenkaan. Matto on tullut mulle perintönä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä meinaan käsitellään esim. noita asioita.

hyppyantiloopista (Antidorcas marsupialis) joka ei ole uhanalainen. Mitään todistuksia mulla ei ole esittää, mut kyllä matto on ikäisensä näköinen. Ulkomailla onita myydään edelleenkin, mutta että saako Suomessa sitä en usko. Kova hinku olis vaan päästä mokomasta eroon, en ole turkisten jen. ystävä muutenkaan. Matto on tullut mulle perintönä.

ap

Vierailija
4/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä meinaan käsitellään esim. noita asioita.

hyppyantiloopista (Antidorcas marsupialis) joka ei ole uhanalainen. Mitään todistuksia mulla ei ole esittää, mut kyllä matto on ikäisensä näköinen. Ulkomailla onita myydään edelleenkin, mutta että saako Suomessa sitä en usko. Kova hinku olis vaan päästä mokomasta eroon, en ole turkisten jen. ystävä muutenkaan. Matto on tullut mulle perintönä. ap

Vierailija
5/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kai mitään laitonta voi olla...?

Vierailija
6/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä toisella naisella oli tollanen ihan samanlainen, sanoi tuoneensa eteläafrikasta. SAnoi että joku oli halunnut hältä ostaa kymppitonnilla, mutta ei myynyt. ;)

Vierailija
7/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä toisella naisella oli tollanen ihan samanlainen, sanoi tuoneensa eteläafrikasta. SAnoi että joku oli halunnut hältä ostaa kymppitonnilla, mutta ei myynyt. ;)

tuhannella Zimbabwen dollarilla vai? En käsitä miten muka jotkut eläinten nahasta tehdyt matot voisivat olla niin hintavia. Esim. poronnahka maksaa Suomessa n.60-80 e, eivätkä nuo antiloopinnahat ole Etelä-Afrikassa mitenkään poikkeuksellisia, saati kalliita.

Vierailija
8/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kiinnostunut.. : )

Vierailija
9/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei Suomessa saa myydä vaikka gorillan päistä tehtyjä tuhkakuppeja vaikka olisivat 100 v vanhoja.

nyt kai mitään laitonta voi olla...?

Vierailija
10/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kiinnostunut.. : )

Se ei ole ihan parhaassa kunnossa enää. Päältäpäin kyllä joo ja karvaa ei irtoa, mutta pohjassa pari paikkaa jolla paikattu repeämä.

Vierailija
11/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keksit tän jutun

Vierailija
12/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsoin ton ohjelman vasta kun joku tossa siitä mainitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän