Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahaa :D Netin salarakas olikin oma puoliso!

Vierailija
15.09.2010 |

Naimisissa keskenään ollut pariskunta käräytti toinen toisensa nettideittailusta - deittailtuaan salanimillä keskenään.

Nyt pariskunta hakee avioeroa.

Bosnialaiset Sana Klaric ja tämän aviomies Adnan käyttivät nettichatissa salanimiä "Sweetie" ja "Prince of Joy".

He chattailivat tuntikausia keskenään paljastaen toisilleen avio-ongelmiaan.

Totuus paljastui, kun pariskunta sopi treffit keskenään. Nyt pariskunta hakee avioeroa syyttäen toisiaan uskottomuudesta.

- Koin yllättäen olevani rakastunut. Se oli ihmeellistä. Tuntui, että olimme molemmat loukussa samanlaisissa onnettomissa avioliitoissa, Sana, 27, totesi.

- On yhä vaikea uskoa, että Sweetie, joka kirjoitti niin kauniita asioita oli oikeasti sama nainen, jonka kanssa olin naimisissa ja joka ei ollut sanonut minulle hyvää sanaa vuosiin, ihmetteli puolestaan Adnan, 32.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastutaan ja kun huomataan että salarakas onkin puoliso niin erotaan :D

Vierailija
2/7 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun toisesta on löytynyt ihanampikin puoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ainoastaan tahdosta ratkaista ongelmat. Kaivataan aina uutta ja kivaa ja säväyttävää sen sijaan, että jaksettaisiin nähdä vaivaa oman suhteen eteen.

Vierailija
4/7 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kans ymmärrä tota eroamista! Okei, molemmat on "pettänyt" mutta aivan yhtälailla. Eli eikö olisi oikeampaa iloita siitä että oma puoliso on oikeasti itselleen sopiva, pitää vain vähän työstää asioita.

Vierailija
5/7 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiva vain nielleet järkytyksensä ja jatkaneet treffejä "ekoina" treffeinä, tutustuneet toisiinsa uudelleen. Nyt hukkaavat loistavan mahdollisuuuden jossa kumpikaan ei häviäisi mitään.

Vierailija
6/7 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen rakastunut puolisooni useita kertoja. Ja välillä ollut tosi kyllästynyt. Mutta kun on tajunnut oleellisen asian pitkästä suhteesta, tietää, että kyllästyminen menee ohi.

Ihmisillä jotka eivät etsi onnea omasta parisuhteestaan, tulee olemaan ongelmia hyvin todennäköisesti seuraavassakin suhteessa. Sitten kun on exiä ja nyxiä ja niiden lapsia, niin kuormaa on vielä enemmän. Minä valitsen mieluummin tämän, yhden suhteen, joka tekee minut onnelliseksi.

Vierailija
7/7 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuitenkin jo löysivät toisensa uudelleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan