Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joskus ärsyttää AV:lla seuraava:

Vierailija
14.09.2010 |

Joku kanssapalstailija tekee avauksen, jossa kysyy jotain. Siihen vastaa esim. oman ammattitaitonsa tai erityisosaamisensa perusteella, mutta ketjun aloittaja ei vastaa mitenkään tai kiitä. Musta se on jotenkin epäkohteliasta. Mä kiitän aina saamistani vastauksista, on nimittäin kivaa, kun joku viitsii tuhlata aikaansa juuri mun aloitukseen.

Joo-o, pienet on murheet, mutta sanonpa silti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikaa tehdä aloituksia, luulis olevan aikaa myös seurata niitä...

Mutta, mua taas ärsyttää nykyään vastausten taso, usein vastauksista tulee vaikutelma, että luetun ymmärtäminen tuottaa monille todella pahoja vaikeuksia...

Vierailija
2/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, mua taas ärsyttää nykyään vastausten taso, usein vastauksista tulee vaikutelma, että luetun ymmärtäminen tuottaa monille todella pahoja vaikeuksia...

Ja mua ärsyttää täällä av:lla sellainen juttu, että asialliset viestit jätetään hyvin usein noteeraamatta ja tartutaan vain niihin asiattomiin tai kärkeviin mielipiteisiin ja niiden perusteella yleistetään törkeästi. Esim. uskontoaiheisissa ketjuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tämä on vain keskustelua, eikä tule mieleen kiittää siitä, että joku vastaa keskustelunavaukseen.

Vierailija
4/12 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tämä on vain keskustelua, eikä tule mieleen kiittää siitä, että joku vastaa keskustelunavaukseen.

Joo, mä rajasin tämän ärsytyksen koskemaankin vain näitä avauksia, joissa kysytään jotain faktaa, en tarkoittanut yleisempiä keskustelunavauksia.

Nyt taas syömään, moi!

Vierailija
5/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos etukäteen mahdollisille vastaajille, mun iltapala valmistui juuri, menen syömään.

Ap

Vierailija
6/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä tuosta, just äskettäin ärsytti kun vastasin oikein hyvin ja omien kokemusten mukaan eikä aloittaja noteerannut.

Vierailija
7/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki varmasti lukevat saamansa vastaukset, jostain syystä vain eivät kommentoi mitään. Mutta kyllä ne noteeraataan.

Vierailija
8/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos etukäteen mahdollisille vastaajille, mun iltapala valmistui juuri, menen syömään.

Ap

jäänyt palaamatta asiaan. Menee ehkä niin kauan ennen kuin vastaus tulee, ja olen jo kaukana koneelta :). En usko, että on tahallista tai kiittämättömyyttä. Itse olen joskus kysellyt pika-apua..ja ensimmäisen vastauksen saatuani kiittänyt ja mennyt sitten toteuttamaan tuon mihin apua olen tiedustellut ja loput vastauket siis jääneet saamatta. Mua harmittaa, ettei ole mahdollisuutta hakea jotakin tiettyä vanhempaa ketjua helposti. Hyviä esim. vinkkiketjuja on vaikka kuinka ja paljon ja sitten ne hukkuvat tuonne historiaan :(.

Vierailija
9/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki varmasti lukevat saamansa vastaukset, jostain syystä vain eivät kommentoi mitään. Mutta kyllä ne noteeraataan.

Jos vastaus tulee kovin myöhään (esim. parikin tuntia aloituksen jälkeen), ei AP välttämättä ole enää linjoilla lukemassa. Itse en ainakaan laita aloituksiani muistiin, jotta voisin tulla tarkistamaan ne myöhemmin.

Nopeasti vastanneiden viestit luen kiinnostuneina ja kiitän toki myös!

Vierailija
10/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ärsyttää täällä av:lla sellainen juttu, että asialliset viestit jätetään hyvin usein noteeraamatta ja tartutaan vain niihin asiattomiin tai kärkeviin mielipiteisiin ja niiden perusteella yleistetään törkeästi. Esim. uskontoaiheisissa ketjuissa.

Vierailija
11/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tollanen et pitäis kiittää. Kyllä mä ihan reaalimaailmassa osaan kiittää, mut tää on vähän eri asia. Mulla esim on pieniä lapsia ja joskus oon vähän aikaa koneella ja seuraavaks ehkä vasta seuraavana päivänä tai peräti myöhemmin. Kaikki ei ehdi päivystää tässä koko ajan. Onhan ihmisillä muutakin tekemistä kun kytätä sitä omaa alotusta, olettaisin.

Vierailija
12/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyly typerys myös reaalielämässä.

Mua vituttaa taas tollanen et pitäis kiittää. Kyllä mä ihan reaalimaailmassa osaan kiittää, mut tää on vähän eri asia. Mulla esim on pieniä lapsia ja joskus oon vähän aikaa koneella ja seuraavaks ehkä vasta seuraavana päivänä tai peräti myöhemmin. Kaikki ei ehdi päivystää tässä koko ajan. Onhan ihmisillä muutakin tekemistä kun kytätä sitä omaa alotusta, olettaisin.