Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tää teistä kuulostaa/vaikuttaa?

Vierailija
14.09.2010 |

Eräs pariskunta on eronnut monta vuotta sitten. Heillä on yksi yhteinen lapsi, lapsi on ala-asteella.

Aina kun on lapsensa koululla vanhempainiltoja, joulujuhlia, kevätjuhlia yms. tapahtumia, tämä lapsen äiti lähtee sinne lapsensa isän kanssa, yhtämatkaa, siis niin että yleensä tämä isä _hakee_ tämän äidin kotoaan, (äidillä itselläänkin on auto eikä matka ole pitkä).

Tällä äidillä on nykyään uusi mies ja lapsia tämän kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on hienoa että lapsen vanhemmat ovat erosta huolimatta noin hyvissä väleissä keskenään.

Vierailija
2/8 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenään ja ovat kiinnostuneita lapsensa koulunkäynnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvältä vaikuttaa, näin meilläkin tehdään.

Mitä järkeä mennä mennä kahdella autolla tai muuten erimatkaa?

Vierailija
4/8 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuuntuntoisten vanhempien touhulta. Voiko tuosta siis olla jotain muutakin mieltä, ja miten ihmeessä?

Vaikka parisuhde on päättynyt, on näillä exillä aina vastuu ja yhteinen side lapsensa kautta. On hienoa, jos he voivat sovussa ja yhteistyössä hoitaa lapseen liittyvät asiat ja velvollisuudet. Ja toki vanhempainiltoihin ym. juttuihin mennään sitten yhdessä (voisivat tietty mennä eri matkaakin ja tavata koululla, mutta mikseivät voisi ihan yhtä hyvin mennä samaa matkaakin...).

Älä nyt vaan sano, että joku nyksä vetää tuollaisesta hernettä nenään?!?

Vierailija
5/8 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ja aikuista toimintaa.

Vierailija
6/8 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen exä ei edes ilmota mistään vanh.illoista saatika ees joulujuhlista tms...

Vierailija
7/8 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan osui asian ytimeen. Minusta kuulostaa hienolta ja terveeltä!

Vierailija
8/8 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole nyxä, vaan olen tämä äiti joka käy esikoisensa vanhempainilloissa exänsä kanssa ja hänen kyydillään.

Olen vaan saanut osakseni silmienpyörittelyä ja ihan suoraakin negatiivissävytteistä ihmettelyä asiasta. (Naapuri myös avautui kerran, kun näki että tulin exän auton kyydistä. Ihmetteli millainen nainen oikein olen, kun oma mies on lasten kanssa kotona ja mä exän kanssa "ties missä" ajelemassa :O Kerroin kyllä missä oltiin, mutta vastassa oli juurikin tuota silmienpyöritystä)

Omasta mielestäni tässä tavassamme käydä yhdessä lapsemme yhteisissä koulutapahtumissa ei ole mitään väärää eikä outoa (eikä meillä exän kanssa kyllä todellakaan ole mitään vispilänkauppaa tai vanhan suolan janotuksia)

Mutta kiitos, huojensitte mieleni!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan