Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppauksen ja vähärasvaisen väliltä vaikea valita!

Vierailija
14.09.2010 |

Olen kokeillut kumpaakin painon pudotukseen,lopetin hetki sitten karppailun ja nyt olen vähärasvaisella,josta kuitenkin karsin turhan hiilarin pois.

En vaan tiedä onko tämä vähärasvainen kovin tehokas? Syön monivilja näkkäriä lämpimän aterian yhteydessä,eli max 2 viipaletta per pv. Hedelmiä 1 päivässä,marjoja,täysjyvä riisiä/pastaa lähes joka pv n.1dl aterialla,perunaa vähän joskus. kermoina ja maitoina rasvatonta,jugurteista naturellia. Juustoa en käytä näkkärillä,enkä makkaraa,muuta leipää koitan välttää nyt. Herkku pv on kerran viikossa.ruispuuroa aamulla ja sokeritonta mehusoppaa. Kastikkeisiin käytän kuitenkin vehnäjauhoa sen 4rkl taikka maizenaa,kumpikohan parempi? tuosta kastikkeesta ja syön monta kertaa,4.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi vaan tökkiä, ja tuntuu etten vaan keksi ja olisi mukava lisätä täysjyvä tuotteita lämpimiin aterioille. en voi sietää esim kukkakaali,parsakaalia,lanttua,naurista,vaikka kuinka olen 6kk ajan opetellut niitä syömään. Kasvis valikoima (lisukkeet) jää jo sen takia aika suppeaksi jos ei pelkkää salaattia halua aina puputtaa,tai kesäkurpitsa porkkana hässäkkää:D

Vierailija
2/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vähärasvaisuus kannattaa. Esim. aivot tarvitsevat rasvaa. Eikö ainain 25% päivittäisestä energiasta pitäisi tulla rasvasta?

Mä en siis karppaa, syön tavallista kasvisruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliiviöljyä,leivällä oivariinia..mutta voi olla että se ei täytä rasvamäärää.pitäisikö karpata taas? jättää jauho kokonaan pois ja peruna. näkkäri ja puuro saa pysyä..

Vierailija
4/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita kaikista ruokavalioista ne huonoimmat puolet vai?

Minkä takia lopetit karppauksen ja kauanko kokeilit? Otitko kunnolla edes selvää mitä se on ennen kuin aloitit?

Tuskin, koska nyt olet vähärasvaisella.

Aloita nyt hyvä ihminen siitä, että tutkit vähän asioita ja perehdyt niihin ja valitset sitten tiesi ja pysyt sillä riiittävän kauan.

Ja oma mielipiteeni on että rasvoja välttämällä päädyt vain ennenaikaiseen hautaan. Mutta älä usko mua vaan ota asioista selvää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi