Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ahdistaa taas kuinka joka paikassa puhutaan seksistä, kuinka hyvä pitää olla, millaisia orgasmeja pitää saada, millainen on hyvä penis, pitää olla sitä ja tätä.

Onko muita, jotka tuntevat samoin?

Nautin kyllä seksistä, mutta nyt eronneena en varmaan uskalla edes mennä toisen kanssa sänkyyn, jos olenkin lahna tai "huono pano".

Sivut

Kommentit (21)

kyllä ärsyttää, kun siitä seksistä pitää koko ajan joka paikassa kohkata.. Vaikka onkin hyvä seksielämä liitossa, niin siltikin ärsyttää välillä..

luultavasti olet lahna...mutta vain omasta mielestäsi.

Yleensä miehelle kelpaa kun hän vain SAA.

Millaan muulla ei niin ole väliä. Ensimmäisenä siis se, että HÄN SAA. Muista tuo, niin ei tarvitse jännittää.

Nuorena se oli minulla todella tärkeää, nykyään ei haittaa vaikkei olekaan seksiä. MUTTA joskus kyllä alkaa v*tuttamaan kun lukee kaikenlaisia palstoja, joissa määritellään miten pitää naida, kuinka usein keskimäärin ihmiset sitä tekevät ym

Seksistä on nykyään tehty suoritus.

Itselleni seksi on oikeasti kaunis asia, joka kuuluu mieluiten avioliitossa elävälle, toisiinsa sitoutuneelle parille.

Eikä siinä ole kyse tempuista, väljyydestä/tiukkuudesta tai peniksen koosta tai asennoista ja toisen arvostelusta, vaan rakkauden osoittamisesta toiselle ja rakkauden vastaanottamisesta tältä toiselta.

Huomaan kyllä nykyään kuuluvani vähemmistöön.

Olin joskus kauhean kokeilunhaluinen ja halusin seksiä paljon. Nykyään lähden mieluummin vaikka lenkille.

Siksi kait minulla ei olekaan miestä. Kyllä tämän kanssa rakastelisin tottakai, mutta seksi ei ole kovin tärkeä asia minulle.

Muita tälläsiä?

Lainaus:

Seksistä on nykyään tehty suoritus.

Itselleni seksi on oikeasti kaunis asia, joka kuuluu mieluiten avioliitossa elävälle, toisiinsa sitoutuneelle parille.

Eikä siinä ole kyse tempuista, väljyydestä/tiukkuudesta tai peniksen koosta tai asennoista ja toisen arvostelusta, vaan rakkauden osoittamisesta toiselle ja rakkauden vastaanottamisesta tältä toiselta.

Huomaan kyllä nykyään kuuluvani vähemmistöön.

ja onneksi olen löytänyt itselleni aviomiehen, joka ajattelee näin myös.

tai millainen muna hänellä on.

Läheisyys ja tunne siinä on tärkeimpiä asioita.

Nuorena oli paljon irtosuhteita, ei niistä paljoa koostunut.

silloin kun se on hyvää ja kaikki sujuu sillä saralla hyvin.

Mutta siitä tulee kyllä aikamoinen asia, jos se ei sujukaan jostain syystä. Seksi on iso osa parisuhdetta. Jos se sujuu, se ei tunnu niin isolta osalta, mutta jos seksi ei ole tyydyttävää se vaikuttaa kyllä parisuhteen laatuun..

nimim. kokemusta on. =)

Lainaus:

silloin kun se on hyvää ja kaikki sujuu sillä saralla hyvin.

Mutta siitä tulee kyllä aikamoinen asia, jos se ei sujukaan jostain syystä. Seksi on iso osa parisuhdetta. Jos se sujuu, se ei tunnu niin isolta osalta, mutta jos seksi ei ole tyydyttävää se vaikuttaa kyllä parisuhteen laatuun..

nimim. kokemusta on. =)

Itse en ole samanlainen. Kyllä itsekin osaan itseni tyydyttää, en tarvitse edes "hyvää" seksiä.

lisääntymisen kannalta. Itse olen aika aseksuaalinen: pärjäisin vallan hyvin ilman seksiä pitkiäkin aikoja, mutta miehen mieliksi seksiä harrastetaan. Toki olen mukana hommissa enkä makaa lahnana, seksi on ihan kivaa... tiedän, miten saan ja mies mielellään tekee juuri niin, mutta silti - en ole seksistä mitenkään riippuvainen.

Vierailija

Ei mulle oo. Ärsyttää vaan kun seksiä duupataan kaikkeen, mainoksiin, lehtiin, musiikkiin, joka helvetin TV-ohjelmaan. Seksi on kokenut inflaation.

Turhat julkkikset yrittävät pysyä pinnalla seksi kuvillaan, joka viikko joku typy kuvissa ankanhuulet törössä.

Menisivät Alaskaan.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat