Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada lantio ja lonkat liikkuvimmiksi?

Vierailija
11.09.2010 |

Ongelmana vanhemmiten todella jäykäksi menneet paikat.

Mielellään kuvien kera, kiitos :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lantio paukkuu ja on tooosi liikkuvainen:D

Vierailija
2/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ite kuvia omista lonkistasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jäykistynyt on myös. Esim. jos istun en saa oikeaa säärtä vasemman reiden päälle käsillä nostamatta. vasen nousee.

Vierailija
4/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan normaalilta liikerajoitukselta. Mene lääkäriin. Ja tietysti liikunnan harrastaminen on hyvästä, esim. zumba kuuluu olevan hauska tapa pitää paikat liikkuvina.

Vierailija
5/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattareita, zumbaa, itämaista tanssia, astangajoogaa, flow trainingia...

Mitä vain missä liike on venyttävää ja/tai "vatkaavaa". Turha hakea mitään mikä vaikuttaisi jotenkin erityisesti lantionseutuun, kaikki kun on yhteydessä kaikkeen.

Vierailija
6/7 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jooga on siis ihan perus hathajoogaa (siis se, mitä itse harrastan). Molemmat on niin rauhallisia lajeja, että äkkiseltään ei uskoisi niistä juuri mitään hyötyvänsä. Mä kärsin lähes jatkuvista selkäkivuista, ajoittaisista lonkkakivuista ja jäykistymisestä varsinkin selän ja lonkkien seudulla. Jooga- ja pilatestunnille saatan mennä suurin piirtein nelinkontin, koska liikkuminen ei muuten suju, mutta aina lähden omin jaloin ja täysin kivuttomana!

Vierailija
7/7 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jäykistynyt on myös. Esim. jos istun en saa oikeaa säärtä vasemman reiden päälle käsillä nostamatta. vasen nousee.

fysioterapeutin mukaan joskus epäonnistunut spagaatin teko on venähdyttänyt jonkun jänteen joka on arpeutunut, raskaus vielä lisäsi rasitusta.

En osaa selittää kun en oikein itsekään ymmärtänyt, mutta kun ei nouse jalka niin ei nouse, venytellä pitäisi enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme