Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako lainaa pankista asuntoa varten jos/kun jään yksin lasten kanssa?

Vierailija
11.09.2010 |

Kokemuksia? Saako suht pienituloinen (n. 1500€kk) tienaava neljän lapsen kanssa lainaa pankista? Takaajia ei ole olemassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siis on neljä lasta. Eli vattuilut sikseen sitten. t. ap

Vierailija
2/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu nyt siitä minkä kokoista lainaa olet hakemassa. Noilla tuloilla et varmaan kovin isoa lainaa saa.

Asuntolainaan on saatavilla valtion takaus, mutta siltikin jää vakuudetonta osuutta jos otat asunnon koko hinnan verran lainaa. Pankista kiinni vaatiiko vielä täytettä takauksiin vai riittävätkö asunto ja valtion takaus vakuudeksi. Jos riittää niin varmaan kompensoituu korkeampana marginaalina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitamme sen myyntiin ja ostamme molemmat omat asunnot. Ongelmani tosiaan on se että tarvitsen ison asunnon lapsilukumäärän takia. Saas nähdä miten käy. t. ap

Vierailija
4/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaa 170 tuhatta ja vakuutena ok-talo jossa asutaan.

Vierailija
5/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sieltä on taas yksi muija tulossa mukeloineen rahapussilleni...

Vierailija
6/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin se tapahtuu, että ennakoidaan elämän tapahtumat kymmeneksi vuodeksi eteen päin?

Millä tavoin kykenet ennakoimaan oman elämäsi lisäksi toisen ihmisen sielunelämän täysin?

Korotatko itsesi kaikkien niiden eronneiden ihmisten yläpuolelle, keitä Suomessa elää?

Aika lapsellista.

Vierailija
7/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa olisin saanut silloisilla palkkatuloillani (brutto noin 3100 euroa, tosin tein lyhennettyä työaikaa, netto tais olla alle 1500 euroa) max 160-170 000 euroa, mutta tarvitsin paljon vähemmän. Mulla oli pesämunana jokunen kymppitonni yhteisestä asunnosta, joka myytiin eron vuoksi.

Itse tyydyin pieneen kotiin ja kohtuulliseen asuntolainaan, eli mulla ja lapsilla (2 kpl) on alle 60 neliötä. Mut hyvin mahdutaan, sopu sijaa antaa :)

Jos sulla ap on hyvä oma pankki, vakituinen työpaikka ja tosiaan edes pieni pesämuna, niin ihan varmasti saat jonkinlaisen lainan. Riittääkö se sitten unelmiesi kotiin....

Vierailija
9/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun rahapussisi ei kiinnosta ja ihan rehellisellä työllä itseni lapseni aion elättää!

Vierailija
10/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tästä iloksi muuttuu:)t. ap