Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on FAKTAA...

Vierailija
09.09.2010 |

te jotka väitätte että on pakko lähteä töihin heti kun lapsi on 9kk, niin ei ole mikään pakko muuta kuin kuolla.

Faktaa on siis se että te ette jaksa sitä lastanne 24/7 2-3vuotta vaan pitää viedä lapsi muille hoidettavaksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan kuluneiden provo, mutta mikäpäs siinä. Varmaan tähänkin lankaan joku kävelee.

Vierailija
2/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen lapsen hoitoon viejistä ole täysipäiväiseksi äidiksi.

Et siis jaksa lasta ja arkea 24/7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on fakta? Oma näkemyksen väittäminen faktaksi ilman perusteita on aika kulunut vakuuttelukeino.

Tiedätkö, miten tuo kumotaan tiedemaailmassa?

Näin:

-EIPÄS!

Sen jälkeen todistamisen taakka on sillä joka väitti asiaansa faktaksi. Joten: EIPÄS!

Miten esimerkiksi ne yksinhuoltajaäidit, joiden on pakko käydä työssä?

Vierailija
4/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olekin se, että kotiinjäävät eivät vain jaksa tehdä töitä, vaan haluavat lusmuilla kotona toisten työssäkäyvien rahoilla. Ihan yhtä suuri fakta:D

Vierailija
5/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko! Voi olla myös sosiaalihuollon elätettävänä, jos on pokkaa. Mulla ei ole ainakaan.

Vierailija
6/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkin järkevää meille. ei ole kyse etten haluaisi olla kotona... enhän tekisi töitä ollenkaan jos olisi rahaa

Vierailija
7/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessa sitä ei tule. Ja jaksamiseen ei liity sekään, että yleensä töissä on raskaampaa mitä lapsen kanssa kotona

Vierailija
8/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muiden ihmisten päätöksiä arvostelevat ne, jotka kokevat itse tehneensä elämässään vääriä päätöksiä.

Muita ihmisiä kärkkäästi arvostelevat ovat yleensä tietämättömiä niistä syistä miksi toiset päätöksensä tekevät.

Esimerkkinä "äitipuoleni" jonka mielestä minun olisi pitänyt tehdä abortti 24-vuotiaana. Hän olettaa että en ole suhteessa lapseni isään koska asumme eri paikkakunnilla. Hän ei tiedä että olen ikäni kärsinyt endometrioosista ja lisäksi tutkittiin että vain oikealla puolella oleva munasarja tuottaa munasoluja ja niitäkin hyvin vähän. Lisäksi olen ensi viikolla menossa kystakasvaimien poistoon ja raskautuminen jatkossa on hyvin epätodennäköistä.

Teen silloin tällöin keikkatöitä ja joku sukulaisistani vahtii silloin lasta. HÄn on olettanut että olen silloin ryyppäämässä.

Kun sanoin hänelle että pitää päänsä kiinni asioista jotka eivät hänelle kuulu, hän sanoi tuntevansa minut niin hyvin että hän _saa_ tehdä johtopäätöksiä asioista ilman tarkempaa tietoa.

Jospa jätetään tuomitseminen niille yliolennoille joille tuomitseminen kuuluu. Tuomioistuin on myös asia erikseen.

Vierailija
9/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

revimme 3 vanhempaa lasta tutusta ympäristöstä, koulusta ja kavereiden luota, ja muutamme kaupungin vuokra-asuntoon juoppojen sekaan.

Kaikki tämä siksi, että jaksan hoitaa nuorimmaista kyllä kotona, mutta nykyisellään se ei ole mahdollista, kun asuntolainaa on maksettava ja vain miehen palkalla emme elä.

Onneksi avasit silmäni, joten ei kun talo myyntiin ja 70-luvun neukkukuutioon yhteiskunnan tuelle elämään! Ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi