Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikainfluenssarokote ei ole syypää narkolepsiaan.

Vierailija
08.09.2010 |

Aiheesta on veilä MTV3:n uutisissa kohta.

Kommentit (16)

Vierailija
2/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluukin, olisivatko he saaneet sen ilman rokotetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet rokotettu, puolet ei. Joka tapauksessa sairastuneiden määrä on lisääntynyt aiempien vuosien jopa nollatilastoista.

Vierailija
4/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän narkolepsiaa oli rokotetuilla MUTTA rokotettuja oli enemmän kuin rokottamattomia eli suhteessa rokotettuihin oli YHTÄMONELLA narkolepsia riippumatta oliko saanut narkolepsian vai ei. Eli rokotetta ei voi millään perusteella pitää syyllisenä. Liittyiskö tämäkin tshernobyli juttuihin kuten voimakkaasti lisääntyneet kilpirauhassairaudet. Eli meidän ikäluokkahan on saastunutta pahiten ja ollaan juuri synnytysiässä.

Vierailija
5/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se oli itse sikavirus syypäänä

mitä sanoisivat sitten ne fanaattiset rokotusvastustajat, jotka nyt syyttäneet rokotteen ottajia "lapsien myrkyttämisestä", vastuuttomuudesta ym kun altistivat lapsensa narkolepsialle.

Silloinhan he sitten itse syyllistyivät altistamaan lapsensa narkolepsialle, kun eivät edes yrittäneet suojella sikainfluenssalta.

mutta näkeekö sellainen puusilmä faanaatikko tätä käänteistä logiikkaa omassa toiminnassaan. Tuskin.

Vierailija
6/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi itse sikainfluenssaviruksen aiheuttamaa niin narkolepsia olisi yleistynyt kaikissa maissa samalla tavalla. Näin ei kuitenkaan ole.

Vierailija
7/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden fanaatikkojen suunnalta. Varmuudet lääketehtaiden rahanteosta ja ihmisten käyttämisestä koekaniineina vaimenevat. Antti Heikkilän opetuslapsialla on uudeleenohjelmoinnin hetki. Kyllä se salaliittoteoria tästäkin löytyy, kun vähän aikaa vainoharhailee.

"Minähän sanoin jo viime talvena, että se adjuvantti on vaarallista!"

"minähän tiesin jo viime talvena, että se rokote on myrkky".

Viisaampi ihminen tyytyy edelleen odottamaan lisää tietoa riemastumatta suuntaan tai toiseen ja tietää toimineensa kulloisenkin parhaan tietonsa mukaan.

Vierailija
8/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi itse sikainfluenssaviruksen aiheuttamaa niin narkolepsia olisi yleistynyt kaikissa maissa samalla tavalla. Näin ei kuitenkaan ole.

vain suomeen ja ruotsiin ostettiin rokotetta joka edes olisi voinut aiheuttaa narkolepsiaa. Sitä adjuvanttia kun oli vaan pandemrixissä. Jotain ongelmia siitä voi tulevaisuudessa tulla, vain suomalaiset ja ruotsalaiset oli niin tyhmiä et osti sitä. Muut maat osti turvallisia rokotteita.

Vierailija
9/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain suomeen ja ruotsiin ostettiin rokotetta joka edes olisi voinut aiheuttaa narkolepsiaa. Sitä adjuvanttia kun oli vaan pandemrixissä. Jotain ongelmia siitä voi tulevaisuudessa tulla, vain suomalaiset ja ruotsalaiset oli niin tyhmiä et osti sitä. Muut maat osti turvallisia rokotteita.

annettiin Pandemrixiä.

Se on sitten taas eri asia, onko täällä kirjattu lisääntynyttä narkolepsiaa vai ei.

Ei ole mikään maailman järjestäytynein valtio tämä...

Vierailija
10/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuin itse viruksesta, en rokotteesta.

7

Vierailija
12/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

narkolepsiatapauksia. Sekä rokotettuja että rokottamattomia. Voit itse lukea sen uutisista.

Syy ei silloin ole rokote eikä adjuvantti.

Vierailija
13/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

narkolepsiatapauksia. Sekä rokotettuja että rokottamattomia. Voit itse lukea sen uutisista.

Syy ei silloin ole rokote eikä adjuvantti.

enkä niin väittänyt, mitä muuten itse epäilet 14?

10

Vierailija
14/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori seiska, luin hätäseen väärin sun ajatuksen.

eli ei ole syynä rokote eikä itse virus, mikä sitten vois olla, tuleeko av-raadille mieleen mitään?

Vierailija
15/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys voi olla jotakin ihan täydellisen yllättävää vaikka jostakin muusta yleisesti jaetusta lääkkeestä, ruuan lisäaineesta tai vaikka veden puhdistuskelmikaaleista. Eniten kiinnostaa oikeastaan influenssaviruksen yhteys pohjoismaiseen geeniperimään. Nimenomaan siihen linjaan, joka on yhteistä suomalaisilla ja ruotsalaisilla. Minkälainen muuten on Norjan tautitilasto? 14

Vierailija
16/16 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synkkä talvinen aika. Syötetään tuontivihanneksia/hedelmiä pilteille että säilyyvät terveempinä ja vastustuskykyisimpinä kamalaa tautia vastaan... Liekö jokin torjunta-aine tai kemikaali kehittyville aivoille liikaa... Tovi sitten väläyteltiin torjunta-aineen ja adhd:n yhteyksistä... Kaikki on mahdollista, jos oikein uskoa haluaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän