Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä viikolla aloit tuntea vauvan liikkeitä?

Vierailija
06.09.2010 |

Mulla nyt 16+2 ja en tunne vielä. Aikaisemmissa raskauksissa olen tuntenut suunnilleen näillä viikoilla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon 23 jälkeen, ihmettelivät aluksi että aikas outoa kun ei mitään tunnu, neuvolassa sitten aattelivat että koska sydänäänet kuuluvat niin selvästi ja ei vauvalla mitään hätää ole niin että ois tuo istukka ollu mahan edessä vaimentamassa potkuja, ja tosiaan ultrassa tämä sitten todettiin että hyvin oli kiertynyt siihen eteen ettei varmasti pääse ykskään potku läpi:) mutta mulla tosiaan eka raskaus ni en voi oikeen verrata mihinkään mutta näin mulla..

Vierailija
2/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin epämääräistä kuplintaa silloin tällöin toistaiseksi. Mulla on takana yksi aiempi raskaus ja taisin olla rv 17 + jotain, kun tunsin ekan kerran potkut, joten en vielä "stressaa". :)

Mulla nyt 16+2 ja en tunne vielä. Aikaisemmissa raskauksissa olen tuntenut suunnilleen näillä viikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on jo yli kymmenen vuotta joten en muista.

Johtui siitä, että istukka oli selän puolella, ja siksi tuntuivat aikaisin.

Vierailija
4/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuplintaa ja rv 19 ihan selkeitä liikkeitä. Kerran olen ollut raskaana.

Vierailija
5/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla 14 tai 15 siitä on jo yli kymmenen vuotta joten en muista.

Johtui siitä, että istukka oli selän puolella, ja siksi tuntuivat aikaisin.

kuulla, että joku on tuntenut noin aikaisin. Nimittäin viime viikolla rv 14+3 tunsin jotakin kohtalaisen selvää, joka missään nimessä ei ollut suoliston liikkeitä, ne tuntuvat erilaisilta eivätkä koskaan siinä kohtaa. Jäin miettimään, että olisiko se voinut jo olla jälkeläisen ponnekas asennon vaihto. :) Mutta sitähän ei voi ikinä saada selville, joten taidan jättää sen kategoriaan "erinäiset, selittämättömät tuntemukset". ;)

Vierailija
6/7 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin toisessa ultrassa myös että istukka on etuseinässä eli vaimentaa hyvin noita tuntemuksia. Siitä syystä arvioitiin että ensimmäiset liiketuntemukset tulis ehkä vasta viikolla 25. No, tunsin sitten kuitenkin jo seuraavalla viikolla vatsan tärähtelyä, eli rv21 :)

Lisäksi tämä on ensimmäinen raskaus, joten en ehkä osannut tulkita liikkeitä aikaisemmin. Kun sitten alkoivat, niin näkyivät mahanahkan tärähtelynä päällekinpäin, eli mieskin näki ne

Vierailija
7/7 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä meneillään olevassa rv 20-21. istukka etuseinämässä, ilmeni rakenneultrassa, siksi e itunnu kovin selvästi. Ja nytkin liikkeet tuntuu lähinnä "sisälle päin", mahan päälle ei tunnu juuri mitään.

rv 22+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi