Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkivaatteiden myynti huutiksessa vai kirpparilla?

Vierailija
06.09.2010 |

Olen menossa kirpparille kuun vaihteessa ja kaapissa pojan liian pieneksi jääneitä merkkivaatteita (lähinnä Gant). Kannattaako ne ottaa mukaan sinne kirpparille vai kannattaako laittaa huutikseen myyntiin? Saako niistä siis kirpparilla tarpeeki hyvä hinta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myymässä ja mistään ei maksettaisi euroa, paria euroa enempää. (Esim benettonin untuvatoppis tytölle, hp 8 euroa kauhisteltiin. lähes paheksuttiin). Huutiksessa perusvaatteistakin saa enemmän, kun kuvailee kunnolla.

Vierailija
2/9 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se ei ole totta että siellä maksetaan yhtähyvin kuin huutiksessa.

Olis vaan kiva jos kirpparille vietäis myös hyvää tavaraa, itse olisin valmis maksamaan ihan hyviäkin hintoja. En tietenkään 10€ t-paidasta, mutta ainakin 4-5 € jos se on hyvä ja ehjä, tahraton, nukaton..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se ei ole totta että siellä maksetaan yhtähyvin kuin huutiksessa. Olis vaan kiva jos kirpparille vietäis myös hyvää tavaraa, itse olisin valmis maksamaan ihan hyviäkin hintoja. En tietenkään 10€ t-paidasta, mutta ainakin 4-5 € jos se on hyvä ja ehjä, tahraton, nukaton..

Minulla olisi täällä kasa vaatteita, lähinnä poikien vaatteita koossa 110 ja 116cm. Hyväkuntoisia perusvaatteita ja sitä merkkikamaa. Jos olet kiinnostunut, niin laita s-postiosoitteesi tänne (jos uskallat) niin laitan vaikka kuvat vaatteista mitä löytyy.

Eipä tarttis sitten lähteä sinne kirpparille ollenkaan...:)

ap

Vierailija
4/9 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttöjen vaatteita hakusessa. 74-80cm ja 134-140cm. Harmi, nyt et voinut auttaa..

Vierailija
5/9 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-sudulta = pk-seudulta

Vierailija
6/9 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilla merkkivaatteita myös varastetaan.

Vierailija
7/9 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oisin kiinnostunut niistä gantin vaatteista. Laita kuvia nimu.mustonen@gmail.com

Vierailija
8/9 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oisin kiinnostunut niistä gantin vaatteista. Laita kuvia nimu.mustonen@gmail.com

Elellään tällä hetkellä rempan keskellä ja kaikki kamat jossain...

ap

Vierailija
9/9 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera löytyi. Kuvat ja kuvaukset lähetetty.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän