Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ystävästä, joka sanoo, että olen halpa?

Vierailija
05.09.2010 |

Ystäväni on jo monesti viitannut, että olisin halpa. Hän aina muka heittää siitä " läppää". Kun huomautan asiasta, hän sanoo ettei minun pitäisi "vitsistä" suuttua. Mutta minua asia vaivaa... Ja enemmän se vaivaa, kun luulen ystäväni oikeasti tarkoittavan sanomaansa.

En ole omasta mielestäni mitenkään halpa. Olen ihan normaalin näköinen, mitä nyt tykkään meikata enemmän, kuin monet muut (tämäkin vain eye linerin määrässä). Käytökseltänikin olen normaali. Miksi ystäväni on näin ilkeä minulle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se meikki on sitten vähän huorahtava kenties? Tai oletko kovasti vaihtanut miesystäviä tai ollut ns. helppo nakki?

Tai vienyt jonkun miehen ystävän nenän edestä (mikä se sellainen ystävä olisi jolle niin voi tehdä?)

Vierailija
2/4 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vienyt kenenkään miestä nenän edestä, vaikka tilaisuuksia olisi ollutkin. En voisi koskaan tehdä niin, koska omatuntoni ei sallisi sitä.

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistuvasti vihjaa (tai sanoo suoraan) että olen "halpa". Se on todella ilkeää ja ilmeisesti ap:n ollessa kyseessä täysin perusteetonta. Meikkaaminen ei kenestäkään "halpaa" tee.

Motiivia on ulkopuolisen mahdotonta arvata, mutta ystävästä en kyllä ap:n sijassa puhuisi.

Kannattaa hankkia parempaa seuraa.

Vierailija
4/4 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistuvasti vihjaa (tai sanoo suoraan) että olen "halpa". Se on todella ilkeää ja ilmeisesti ap:n ollessa kyseessä täysin perusteetonta. Meikkaaminen ei kenestäkään "halpaa" tee. Motiivia on ulkopuolisen mahdotonta arvata, mutta ystävästä en kyllä ap:n sijassa puhuisi. Kannattaa hankkia parempaa seuraa.