Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskiviikkoa huhtikuiset

13.10.2005 |

Mukava lukea eilisestä pinosta, että muutikin ovat jääneet tänne koukkuun. Voisihan tuon oman ajan vähän järkevämminkin käyttää. Täällä tänään sateinen päivä ja oma vointi lähes mainio, pikkuriikkistä kuvotusta vain ja päiväunetkin saa jäädä tältä päivältä. Kuopus tuolla tuhisee ja isompi rakentaa junarataa Suomesta Bankokin kautta Singaporeen, eli omasta huoneestaan pikkuveljen huoneeseen. Nyt kun vielä keksisi mitä laittaisi illalliseksi. Olen täysin frustroitunut ruuanlaittoon, aina jos yrittää laittaa jotain poikkeavaa niin kullan murut eivät syö ja itse olen aivan kypsä samoihin mössöihin. Miten olisi pinaattikeitto? Tuskin ihastuvat. Vauvalle en vielä ole ostanut yhtikäs mitään, itselleni yhdet väljemmät housut, sellaiset joilla on narukuja vyötäröllä ja kasvavat masun mukana. Vauva tuskin edes mitään uutta välttämättä tarvitsee, sillä tarvikkeita ja noita pieniä vaatteita on edellisten jäljiltä paljon hyväkuntoisiakin. Paitsi jos niin onnellisesti käy että tulisi tyttö, pääsisin vihdoin ostelemaan niitä söpöjä mekkoja. Maitoa ei minulta vielä tule, mutta nämä tyhjäksi louskutetut rinnat ovat vihdoin täyttyneet entisiin mittoihinsa. Mahakin saisi jo alkaa pullottaa niin voisi sitä ylpeänä kantaa. Huomenna tulee maagiset 12 viikkoa täyteen. Toivottavasti myös te muut voitte tänään näin mainiosti!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen omasta mielestäni ihan virallisesti tuntenut liikkeet. Töissä tunsin monta kertaa pikku myörintää ja potkuja masussa. Ensin ajattelin, että nyt on ilmaa vaan, mutta eipä kyllä olekaan!

Minä kyllä vielä ravaan ihan kiitettävästi pari kertaa yöllä vessassa, jos jää yksikin kerta väliin, niin herää aivan kamalaan vessahätään. Lisäksi muutenkin alkaa tuntumaan vähän liian aikaisin noita liitoskipuja ja kohdun kannattajalihasten venytyskipuja.

Muuten voidaankin ihan mukavasti. Loma häämöttää edessä. Saapahan hieman käydä siivoilemaan kotia ja lepäillä muutenkin

T: Siriin ja pikkupotkija rv 15

Vierailija
22/23 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu lähenee, jipii!

Lapset meni isänsä kans saunaan jo edeltä, kerkee vähän aikaa rauhas (lue; hiljaisuudessa)ajatuksen kanssa pinoilla. Päivä mennyt kera pääkivun vieläkin. Kauankohan tätä kestää, vai pureeko ollenkaan toi koko kuuri? Sitä sopii ihmetellä.

Yöllisestä pissalla käymisestä, en ainakaan ole nukkunut vielä koskaan raskaana yhtäkään yötä käymättä vessassa. Tuntuu kun herää että räjähtää pian.Unetkin muuttuu kamalan tuskalliseksi varsinkin kun oot hörppinyt vähän illalla enemmän.

Oon samaa mieltä kun tossa ylempänä joku heitti, et ois kiva kuulla toisista jotain, esim. miten asuu, ikää, vähän missäpäin ym. Pikkasen yleistä, kun kaikista kehitää omanlaisen mielikuvan kuitenkin, nii kiva huomata miten lähelle menee. Meitä kun yhdistää vielä pitkään tämä odotus. Mitäs muut mieltä...?

Nyt saunaan ja pakko kai pian unten maillekin hiipiä, et jaksaa huhkia huomisen pitkän päivän täysillä vielä. Iso hali huhtikset!

Limo 15+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormet tekee omia reittejään.