Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitten kun toinen lapsemme on syntynyt, aion laittaa kuopuksen virike hoitoon

Vierailija
04.09.2010 |

Voitte kateudessanne paheksua ihan niin paljon kuin jaksatte :)

Mä tuun olemaan tyytyväinen ja ennen kaikkea mun lapseni tulee oleman tyytyväinen!

Ei sitä huvita olla joka päivä viikosta toiseen kotona minun ja pienen vauvan kanssa. Se tarvii ikäistään leikki seuraa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mene sinä kouluun opettelemaan yhdyssanoja.

Vierailija
2/12 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen sijasta virikehoitoon. Saa keskittyä vain esikoiseen ja kuopus oppii heti sosiaalisia taitoja. Ihan mahtavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esikoinen kerjää huomiota sitten illat sinulta, ja esim. nukkumaan menot venyvät lähelle puolta yötä, kun lapsi vaatii sitä huomiota josta päivän aikana kokee paitsi jäänensä.

Vierailija
4/12 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee varmaan tarpee seen.

Vierailija
5/12 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on päiväkodissa riehumisen jälkeen jo niin väsynyt.

Tuskin valvoo puoleen yöhön saakka.

Vierailija
6/12 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa heti syntymän jälkeen vauvan virikehoitoon... annna mielummin adobtioon.

Vierailija
7/12 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai se virike hoitoon pääsevä kuopus?

Vierailija
8/12 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas?

Vierailija
9/12 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas?

ootko itte.. ihan tosi =D

Vierailija
10/12 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäät paitsi lapsesi yhtä kehitysvaihetta. mieti vielä hetki, selvitä esim seurakunnan kerhot ymv, ennenlkuin teet lopullisen päätöksen.

Vierailija
11/12 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen esikoisesi on? Jos päälle neljän niin suosittelen hoitoon laittamista lyhyiksi tai esim. kolmekertaa viikossa. Mielestäni kuitenkin muutos kannattaa tehdä joko ennen tai jälkeen vauvan syntymän. Uusi pieni ihminen iso asia myös esikoiselle, toivottavasti hän ei joudu tuntemaan oloaan hylätyksi, kun vauva tulee taloon.

Muuten ihan hyvä idea, jos esikoinen päälle kolmen, saa ikäistään seuraa ja tekemistä päivisin. Tsemppii!

Minttu

Vierailija
12/12 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimmäisemme tulee kohta kolme ja hän jäi kotiin minun ja vauvan kanssa... ei ole ihan sujunut niinkuin olin ajatellut..poika häiritsee vauvan imetyshetkiä niin rajusti,että vauva ei ole suostunut kunnolla syömään,ollaan oltu jopa välillä sairaalassakin,kun vauvan paino ei nouse. yhtenä hyvin isona syynä pidän toisen poikamme käyttäytymisen..hän huutaa,kiljuu,heittelee tavaroita äitiä ja vauvaa päin ja tulee lyömään tai potkimaan..ollaan kaikkea yritetty,mikään ei auta.. tiedän että hakee sillä äidin huomiota..mutta menee mielestäni jo liian pitkälle. nyt tehtiin päätös että poika saa mennä kokeilemaan puolipäivähoitoa..saa nähdä miten sitten vaikuttaa.. kurjaa sinäänsä,olisin mielelläni hänet kotona pitänyt!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi