Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aco face-sarja! Ostin sitten tätä herkälle pintakuivalle sekaiholle.

Vierailija
04.09.2010 |

Vielä en ole kokeillut, mutta muiden kokemuksia kaipaan. Tämä on siis tää sininen sarja. Ennen tosiaan esim. Erisan on sopinut hyvin, mutta nyt vaihtelun vuoksi ostin tätä. Illalla kokeilen. Ostin puhdistusvaahdon ja 24h kosteusvoiteen.

Olen 30 v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vaaleita kutisevia laikkuja..

Vierailija
2/5 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva lukea muiden kokemuksia muutenkin ihonhoitotuotteista, joten tulen varmasti kertomaan. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise miltään, eli hajustamaton on. Eikä ole sitä tyypillistä tympeää hajustamattomien hajua.. Ei oikeesti haise siis juuri miltään. Sama kasvovoiteen kanssa.

Geeli pesi hyvin, ei silti kuivattanut kovin, mutta pesi kunnolla eikä jäänyt sellaista oloa, että olisi kaivannut enemmän tehoa. Kasvovoide on ohutta ja levittyi hyvin. Iho jäi sileän tuntuiseksi ja mattapintaiseksi. Ensi kosketus on siis tässä.. Raportoin lisää myöhemmin kunhan pääsen enemmän sinuiksi tuotteiden kanssa. :)

ap

Vierailija
4/5 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko laiska satunnainen kasvovedenkäyttäjä muutenkin. Jos noi on hyviä, ostan varmaan lisää sarjan muitakin tuotteita.

ap

Vierailija
5/5 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho näytti yön jälkeen nätiltä ja tasaiselta. Ihan kosteutettu oli.

Pesuneste on aika pesevää. Pieni herneenkokoinen määrä vaahtoaa pehmeästi ja riittää kasvojen pesuun, mutta tosiaan ihan rutikuivimmille ihoille en suosittelis, koska veikkaan että kuivattaa heillä. Purkin kyljessä lukee normaali/sekaiholle. Sarjassa on myös puhdistusmaitoa, jonka ehkä itse hankin sitten talvea varten jos kokeilu vielä miellyttää. Mutta hyvin tämä tosiaan pesee ja sitä kaipaankin.. muuten naamaani iskee finnit vaikka ikää on jo sen 30. :)