Teoreettinen kysymys miehistänne
Jos miehesi työkaveriksi tulisi 25- vuotias isotissinen bikinimalli, joka olisi mukava, hauska ja älykäs, ja työnantaja lähettäisi nämä kahdeksi viikoksi autiolle paratiisisaarelle jotakin työhön liittyvää asiaa varten, niin päästäisitkö ja olisitko mustasukkainen, epäilisitkö jotain tapahtuvan?
Kommentit (20)
kauhean kiinnostava tämän bikinimallin näkökulmasta.
koska silloin eivät olisi kaksin... no voisin olla hieman mustasukkainen, mutta luotan mieheeni...
saada kauhea kiukkukohtaus, kieltää lähtemästä, sättiä miestäni että edes ajatteli moista, olla mustasukkainen ja samaan syssyyn huutaa koko miessukupuoli hiivatin hiiteen, itkeä ja sylkeä, viskata sormukset pitkin lattioita ja todeta että olet just tuollainen, minä en IKINÄ olisi edes ehdottanut moista, olisin vastaavassa tilanteessa juossut salamana koko firmasta ulos vaikka pääjohtajan paikalta, koska avioliitto on minulle niiiiin tärkeä ja koska minä osaan asettaa asiat tärkeysjärjestykseen. Todellisuudessa ehkä sanoisin kuivakasti, että hyvää matkaa selviät kentälle varmaan iha isse.
olisivat siellä nimenomaan kaksin, ja siksi teoreettinen kysymys, että vaikka miestenne oikeat työt eivät olisi kaksintehtäviä, niin tämä olisi. Työnä vaikka koemaistella erilaisia sangrioita eristetyssä ympäristössä tai kokeilla erilaisia uima- asuja.
koska itellänikin isot =) riippuisi kuinka vanhoja lapset olisi että päästäisinkö.en välttämättä olisi mustis mutta saattaisin epäillä hiukan...koska miehenikin hyvän näköinen
Enpä tiedä miksi se uhkea bikinimalli kiinnostuisi tuosta mun ukostani ;D (Se on vähän ukkoontunut tosiaankin viime vuosina...)
Joko minä lähtisin mukaan tai mies jäisi kiltisti kotiin. Ei tulisi kuuloonkaan. Mutta en muuten minäkään lähtisi minnekään minkään hunksin kanssa.
... ja toivottavasti myös jäisi sille tielleen. Olisin äärimmäisen helpottunut!
Vuosia sitten olin erittäin mustasukkainen, itsekkin oikein nyt ihmettelen sitä sen aikaista kohkaamista.
Nyt tunteet viilenneet, kohta eroamme asteelle, joten tuollainen reissu olisi kuin taivaanlahja!
helppo vastata: en päästäisi tai sitten saisi jäädä palaamatta.
Muutoin en kyllä menoja (harrastukset, baari-illat ym) kiellä sen vuoksi, että tulisi edes mieleen epäillä mitään, koska jokainen joka on valmis pettämään, tekee sen, vaikka kuinka vahtisi. Tuota tilannetta en kuitenkaan voi verrata normi miesten reissuun ja tuossa voisi kiusaus käydä kenellä tahansa liian suureksi. Etenkin, jos nainen itse sattuisi olemaan halukas;) Siis naista syyllistämättä, koska jokainen valitsee itse tekonsa.
Jos miehesi työkaveriksi tulisi 25- vuotias isotissinen bikinimalli, joka olisi mukava, hauska ja älykäs, ja työnantaja lähettäisi nämä kahdeksi viikoksi autiolle paratiisisaarelle jotakin työhön liittyvää asiaa varten, niin päästäisitkö ja olisitko mustasukkainen, epäilisitkö jotain tapahtuvan?
varmasti tapahtuisi ;)
Siinäpä se tuli mustasukkaisuus iskisi joten en todellakaan päästäis.
Minä olisin mustasukkainen ja sanoisin sen miehelle, joka ymmärtäisi hyvin koska olisi vielä mustiksempi itse vastaavassa tilanteessa. Mutta mies lähtisi enkä odottaisikaan muuta, ja luultavasti pitäisi reissunsa ajan huolta siitä että minulla on turvallinen olo ja ikävöisi minua koko ajan - siitä huolimatta että saattaisi olla viehättynyt tuosta toisesta.
että kun täällä on paljon näitä "mies ei satavarmasti petä", niin voisiko ne kuitenkaan olla kaikissa tilanteissa huoletta ja ilman mustasukkaisuutta (jos siis uskollisuudella on merkitystä heille). Jos tuo työmatka vaikka venyisi kuukaudeksi ja kaikki viestintäyhteydetkin katkeaisivat, tietäen kuitenkin että saarella kaikki pelaa ja on kaikenlaista hauskaa tekemistä.
Meillä on aika pitkälle sellainen käytäntö, että molemmat päättää itse työhönsä liittyvistä asioista.
Eikä me yleensä päätetä töihin liittyviä juttuja työkavereiden ulkoisten ominaisuuksien perusteella.
Ja mun mies reissaa ammatikseen ja välillä vähän naurattaa, kun tuttavat ihmettelee, että miten mä pärjään näiden lasten kanssa enkä koe sitä edes kovin rasittavaksi. Mä sanon aina olevani vaan pärjäävää tyyppiä :-)
Ja kyllä mä reissaan välillä itsekin, mutta en tietenkään silloin kun mies on reissussa (jonkunhan nuo lapsetkin on hoidettava).
Mieheni tekee oikeasti työtä, jossa hän viettää useita iltoja viikosta kahdestaan viehättävän nuoren naisen kanssa, joskus menee yönkin puolelle. Meillä on kotona kaksi pientä lasta, elämä aikamoista päivästä toiseen selviämistä ja kaikenlaista ongelmaakin on. Heillä tuntuu olevan hauskaa, yhteisiä puheenaiheita toki riittää, kun samalla alalla ovat. Nyt ovat sitten lähdössä työporukalla, ei mihinkään muualle kuin, tadaa, Pariisin viikoksi. Ja minä lasten kanssa tietysti kotona...
Mieheni tekee oikeasti työtä, jossa hän viettää useita iltoja viikosta kahdestaan viehättävän nuoren naisen kanssa, joskus menee yönkin puolelle. Meillä on kotona kaksi pientä lasta, elämä aikamoista päivästä toiseen selviämistä ja kaikenlaista ongelmaakin on. Heillä tuntuu olevan hauskaa, yhteisiä puheenaiheita toki riittää, kun samalla alalla ovat. Nyt ovat sitten lähdössä työporukalla, ei mihinkään muualle kuin, tadaa, Pariisin viikoksi. Ja minä lasten kanssa tietysti kotona...
tää tämmöinen työ on? Minä olisin kyllä hieman huolestunut, siis jos vaikuttaa siltä, että miehellä on kotona kurjaa ja työkaverin kanssa kivaa.
Voi kun jäiskin sille tielleen mutta ei tota kukaan huoli, perkele.
tää tämmöinen työ on? Minä olisin kyllä hieman huolestunut, siis jos vaikuttaa siltä, että miehellä on kotona kurjaa ja työkaverin kanssa kivaa.
Meinasin vaan, että onhan tää lapsiperhe-elämä välillä aikamoista ja sitten siellä on se lapseton tytöntyllerö, joka tietysti haluaa olla esimiehelleen (se mun mies) mieliksi ja jaksaa ehkä erilailla jutella ja muuta... En nyt mitenkään epäile mitään, mutta toi reissu vähän silti harmittaa. Varsinkin kun en pääse itse!
mutta olisin kyllä mustasukkainen ja ottaisin asian puheeksi muka "leikkisään" sävyyn ennen kuin mies olisi sinne lähdössä.
että en itse pärjäisi yksin näiden neljän riiviön kanssa kahta viikkoa. Mä voisin sen sijaan lähteä miehen puolesta :-)