Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos olisit viemässä lastasi kaatosateella autolla kouluun ja näkisit matkalla naapurin lapsen

Vierailija
03.09.2010 |

kävelemässä, ottaisitko kyytiin vai antaisitko kävellä?

Minä olin tässä tilanteessa aamulla. Naapurin perhe on uusi emmekä tunne heitä vielä juurikaan.

Kävi kaatosateessa taapertavaa lasta sääliksi, mutta en viitsinyt poimia häntä kyytiin. Minulla ei ole hänen vanhempiensa numeroita, jotta olisin voinut kysyä asiasta. Itse en todellakaan tykkäisi, jos puolitutut noukkisivat lapseni autoonsa ilman minun lupaani.

Tuttujen perheiden lapsille olen kyllä joskus tarjonnut kyydin, ja samoin minun lapseni on joskus päässyt heidän kyydissään. Mutta näiden perheiden kanssa onkin sovittu, että tarvittaessa voidaan kyyti tarjota.

Mielipiteitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut kyytiin, koska meillä on tapana aina keskustella vanhempien kanssa ennen kun lapset saa kyytiin tulla. Yhden lapsen tosi hyvä kaveri soitti alkuun tosi usein äidilleen, että saako tulla meidän kyydillä esim. koulusta kotiin. Ja mun mielestä toi oli tosi hyvä, ettei jäänyt lapselle mitään epämiellyttävää oloa. Mutta hänen äidin kanssaan oli sovittu, että kyytiin sai tulla. En tykkäisi itsekään, että kuka tahansa pyytäisi lastani auton kyytiin.

Vierailija
22/23 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on sovittu aikaa sitten naapurin kanssa, että saadaan kuljetella lapsiamme. Ihan on tehty koulua varten siitä paperit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyytiin kotiinpäin samalla kun oman lapseni. Olen kysynyt tuolta kaverilta, että onkohan sulla lupa kulkea kavereiden kyydeissä, vähän siihen tyyliin että onkohan sen vanhemmille ihan ookoo että mä kyyditsen sen kotiin. Vastauksesta ymmärsin että asiasta oli ilmeisesti kotona aiemmin keskusteltu ja että se oli ihan ookoo. Vieraampia lapsia en kuljettaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme