Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo kutina, että sinkut katkeroituu iän myötä.Myös sinkkumiehet.

Vierailija
02.09.2010 |

Olen vaan huomannut että lapsetonkin pari on onnellisempi kuin yksinäinen hienosteleva sinkku.

Siksi toivoisin että sinkut lopettaisivat sen jankkaamisen ja toisille eron toivomisen kun se haisee läpi, se kateus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin tarkalla ja perusteellisella "tieteellisellä metodilla" saamiesi tulosten kanssa voi heittää vesilintua.

Tällaiset "outo kutina" ja "olen vaan huomannut" tutukimustulokset eivät yleensä täytä oikein alkeellisimpiakaan vaadittavia tutkimuskriteerejä ja saanko arvata sinä satut juuri edustamaan tätä jonkun heppuhein onnellisesti nainutta sorttia.

Puolet avioliitoista päättyy eroon ja vielä suurempi osa eroaa niistä jotka vain asuvat yhdessä. Sitten ovat täällä valittamassa kun mies on narsisti ja muutenkin ihan vittumainen lopulta.

Sinkkuus on monelle valinta ja minulle se sattuu sopimaan paremmin. En ole läheisriippuvainen ja saan vapaasti päättää omista asioistani.

Different strokes for different folks.

Vierailija
2/4 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse rikkoa perheitä tuollaisten "onnellisten sinkkujen" takia.'

hyvin tarkalla ja perusteellisella "tieteellisellä metodilla" saamiesi tulosten kanssa voi heittää vesilintua.

Tällaiset "outo kutina" ja "olen vaan huomannut" tutukimustulokset eivät yleensä täytä oikein alkeellisimpiakaan vaadittavia tutkimuskriteerejä ja saanko arvata sinä satut juuri edustamaan tätä jonkun heppuhein onnellisesti nainutta sorttia.

Puolet avioliitoista päättyy eroon ja vielä suurempi osa eroaa niistä jotka vain asuvat yhdessä. Sitten ovat täällä valittamassa kun mies on narsisti ja muutenkin ihan vittumainen lopulta.

Sinkkuus on monelle valinta ja minulle se sattuu sopimaan paremmin. En ole läheisriippuvainen ja saan vapaasti päättää omista asioistani.

Different strokes for different folks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin ihan rehellisesti näin anonyyminä kertoa että kyllä, minä iloitsen siitä kun tutut tai ystävät eroaa. Ollaan edes vähän aikaa samassa kastissa. On inhottavaa olla aina sinkku. Ainoa mikä-ei-kuulu-joukkoon, ja pelkästään siksi että ei ole miestä. Silti olen mielummin yksin kuin otan vaan jonkun että olis edes joku.

Vierailija
4/4 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ennenpitkää haluaisikin parisuhteen, mutta ei löydä ketään vierelleen, voi katkeroituakin, mutta että kaikki, NO WAY!

Moni perheellinenkin katkeroituu vanhetessaan, ja erittäin moni eronnut !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan