miten ihmeessä kerron miehelleni etten saa työharjoittelupaikkaa enkä pysty suorittamaan tutkintoa?
Kun mies aina suuttuu kun yritän puhua asiasta enkä ole harjoittelupaikkaa löytänyt joten 5 näyttötutkintoa en voi suorittaa.
Kommentit (11)
Miksei koulu auta löytämään paikkaa?
ja olen kyllä kaikki mahdolliset paikat kysynyt ja tilanne on tämä. Merkonomiksi opiskelen, talous ja toimistopuolella.
vitsi alkaa mennä vanhaksi. Kyllä sä ne harkkapaikat löydät, jos vaan haluat (koulukin auttaa, koska niille maksetaan valmistuvista tutkinnoista), mutta kuten silloin keväälläkin kävi ilmi, sä et oikeasti edes halua. Sä haluat vaan maata kotona sen miehen elätettävänä.
ja vuoden olen jo harjoittelupaikkaa hakenut enkä odota että mieheni elättäisi minut, minulla nimenomaan on kiire löytää harjoittelupaikka koska jos niin ei käy niin ero on hyvin mahdollinen sillä mieheni ei hyväksy tätä asiaa.
ja vuoden olen jo harjoittelupaikkaa hakenut enkä odota että mieheni elättäisi minut, minulla nimenomaan on kiire löytää harjoittelupaikka koska jos niin ei käy niin ero on hyvin mahdollinen sillä mieheni ei hyväksy tätä asiaa.
kukapa sitä vaimoaan haluaa elättää koko ikänsä.
kukapa sitä vaimoaan haluaa elättää koko ikänsä.
mutta tottapuhuen mies joka tuommoisesta uhkaa jättää on hiiri eikä mies, mutta provohan tämä on eikösjuu.
kyllähän se miestä varmasti suututtaa kun jo vuosia mun tulot ollut 0 eur/kk ja sama jatkuu vuodesta toiseen.
kyllähän se miestä varmasti suututtaa kun jo vuosia mun tulot ollut 0 eur/kk ja sama jatkuu vuodesta toiseen.
juuri laittoi tilille fyffeä eikä yhtään purnannut.
enkä itsekkään viihdy yhtään kotona.
Siis anna paperilla tuo ylläoleva viestisi miehellesi niin eiköhän se siitä selkene.
Voisiko opiskelupaikka auttaa harjoittelupaikan etsinnässä ? Onko vielä jotain paikkoja josta voisit kysyä ? Suhteita käyttämättä ?
Toivottavasti löydät ratkaisun tilanteeseesi