Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuon lesboäiti -keskustelun innoittamana

Vierailija
01.09.2010 |

Olenko minä täysin luonnoton, epäkelpo äidiksi, huono ihminen ja kaikin tavoin ällöttävä, koska:

- Olen teini-ikäisestä lähtien ollut kiinnostunut sekä seurustellut molempien sukupuolten kanssa enemmin ja vähemmin vakavasti.

- Olin naimisissa miehen kanssa useita vuosia ja sain kaksi lasta.

- Nykyään asun yhdessä toisen naisen kanssa, lasten isällä ja minulla on yhteishuoltajuus.

Olenko luonnoton ja huono äiti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin minä, eli (hetero)nainen joka ei halua lapsia. Tämä kun ei palstan mukaan ole mahdollista...

Älä siis huolehdi, vaan elä rauhassa elämääsi, kyllä meitä järkeviäkin yksilöitä löytyy

Olenko minä täysin luonnoton, epäkelpo äidiksi, huono ihminen ja kaikin tavoin ällöttävä, koska:

- Olen teini-ikäisestä lähtien ollut kiinnostunut sekä seurustellut molempien sukupuolten kanssa enemmin ja vähemmin vakavasti.

- Nykyään asun yhdessä toisen naisen kanssa, lasten isällä ja minulla on yhteishuoltajuus.

Vierailija
2/3 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnoton voisit olla, jos sen naisen kanssa niitä lapsia teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset moraalisaarnat ja "ajattele miten lapsia kiusattaisiin koulussa" -jeesustelut saan osakseni :)

Tähän väliin voin muuten kertoa, että päivääkään ei ole lapsia kiusattu.

- ap

kuin minä, eli (hetero)nainen joka ei halua lapsia. Tämä kun ei palstan mukaan ole mahdollista...

Älä siis huolehdi, vaan elä rauhassa elämääsi, kyllä meitä järkeviäkin yksilöitä löytyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan