Missä vaiheessa poistat vaatekaapistasi vaatteita?
Minä en osaa heittää pois omia vaatteitani. Nytkin kaapissa on ties kuinka monta vuotta vanhoja vaatteita, joita en ole käyttänyt vuosiin enkä taatusti käytä. Jotenkin vaan tuntuu, että jos kuitenkin vielä tarvitsen...
Laitatteko pois esim. menneen kesän vaatteita nyt vai vasta, jos ette niitä enää ensi vuonna pidä? Vai olisko joku raja esim. jos ei ole kahteen vuoteen tarvinnut, niin pois vaan?
Lastenvaatteita myyn ja annan kyllä pois mutta omistani en osaa luopua. Tai oikeammin en raski.
Kommentit (3)
esim, jos ei mahdu nyt tai on liian iso. Mutta viimeistään niin et jos en ole vuoteen käyttänyt. Saahan niitä vaatteita aina lisää ja en kyllä hetkenpäästä muista että mitä mulla on ollut. Ei mulla nykyään ole paljoo vaatteita, ostan jos löydän tosi hyvän ja suht koht edullisen.
Muuten kaapissani on nyt vain käyttövaatteita. Toki joitakin pidetään vain harvoin mutta silti tarvetta on joskus. Esim. siistit mustat vaatteet ovat tylsästi odottamassa seuraavia mahdollisia hautajaisia.
Kesävaatteet menee yläkaappiin talveksi ja keväällä tsekkaan mikä on käyttökelpoista.
En juokse muodin perässä, ostan omannäköisiä vaatteita, joita käytän pitkään.
Ovat vielä silloin myytävissä kirpparilla tai voit lahjoittaa Fidalle tms paikkaan. Tulee uskomattoman hyvä tunne, kun tyhjentää tarpeettomat kamppeet kaapista pois. Pidä jossain kassia, johon keräät kaikkia tarpeettomia lumppuja ja vie pari kertaa vuodessa (vähintään) pois.