Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Clearblue digitesti näyttää vääriä viikkoja??

Vierailija
01.09.2010 |

Testi näyttää 1-2 viikkoja, vaikka pitäisi näyttää 2-3 tai jopa 3+. Omien laskujen mukaan nyt kasassa 5+0... Näyttänyt samaa jo viikon :/ Voikohan näyttää väärin vai onkohan se nyt sitten keskeytynyt keskenmeno tms...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on sama tilanne. Tänään omien laskujen ukaan 5+0, mutta testi näyttää 1-2 viikkoa.

Onko tilanteeseesi tullut selvyyttä?

No tänään sitten alkoi vuoto eli eiköhän se tiedä keskenmenoa :( Edellispäivänä myöskin loppui kaikki raskausoireet. Ei niitä aiemminkaan paljon ollut, mutta nyt kaikki vähäisetkin oireet ovat loppuneet

Vierailija
2/9 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tilanteeni taas on päinvastainen. Tulin raskaaksi hyvin varhaisen keskenmenon jälkeen suoraan ennen seuraavia menkkoja. Testailin ovista 2 viikkoa osumatta. Sitten yhtäkkiä aloin tuntea selviä raskausoireita (mm. jomotusta), odoteltuani viikon tein raskaustestin. Clearblue näytti hedemöittymisajankohdaksi 3+, mikä tarkoittaisi että olisin tullut raskaaksi vain 2 viikkoa siitä kun keskenmeno alkoi.

Menin sitten varhaisultraan gynelle kun viikkoja oli kasassa tämän laskuopin mukaan 7+3. Sikiökaikua ei näkynyt ja gyne oli sitä mieltä, että olen vasta viikoilla 5+. Ensi viikolla pitäisi mennä uusintaultraan. Pelottaa. Miten testi voisi näyttää noin pahasti pieleen? Jos gynen arvio pitää paikkansa, tein testin vain noin viikon kuluttua hedelmöittymisestä ja tulos oli 3+. Haluaisin uskoa gyneä mutta epäilen kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on sama tilanne. Tänään omien laskujen ukaan 5+0, mutta testi näyttää 1-2 viikkoa.

Onko tilanteeseesi tullut selvyyttä?

Vierailija
4/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman päivän päästä tein uuden niin näytti jo tuota 2-3. Minä kans olin ihan hysteerinen keskenmenon pelkääjä mutta turhaan ainakin tuolla kerralla. Nyt kasassa 33+ viikkoja :)

Olen lukenut myös samaa muista. Eli ei nuo digitaaliset testit niin luotettavia ole noiden viikkojen suhteen kun raskaushormonitkin nousee eri tavalla.

Joten olkaas nyt molemmat rauhallisin mielin siellä ja nauttikaa alkaneesta raskaudesta. Jos mietityttää niin testailkaa vaikka viikonloppuna uudelleen.

Vierailija
5/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se testi näyttää sitten arvioita hedelmöittymisestä eteenpäin.. eli, suunnilleen oikein, jos teillä on normaali 28 vrk:n kierto.

Jos teidän kierto on lyhyempi tai reilusti pidempi, niin ette saa testiä natsaamaan viikoihin, kun nuo raskausviikot kuitenkin lasketaan kuukautiskierron ensimmäisestä päivästä, eikä hedelmöittymisestä. Ja niillä joiden normaali kierto on jotain muuta kuin tuo 28vrk, niin sitä laskettua aikaa ja viikkoja rukataan sitten ultran perusteella kohilleen vastaamaan sikiön kokoa.

Vierailija
6/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla rv on 3-4 niin silloinhan se ihan tasan vastaa viikkoja 1-2 koska neuvolajärjestelmä aloittaa laskemisen edellisistä kuukautisista joten rv 1-2 et edes ole vielä raskaana.. huoh tätä ihmisen yksinkertaisuutta...

Vierailija
7/9 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. Itse jännitän myös, digitesti näytti 4+6 vkoja 2-3, ja kun kävin 5+0 ultrassa havaitsi lääkäri että ihan ajan mukaan mennään (sikiöpussi ja 1.4mm alkio). No ultran jälkeen tuli tippa verta valkovuodon mukana illalla.

5+2 oli koko illan kivistystä, turvotusta, särkyä mahassa ja jotenkin vaikea olo, ehkä kramppimaisia supistuksia. Aamuun mennessä oli olo ok.

No 5+5 tein uuden digitestin ja näyttikin 1-2. Uusi testi iltapäivällä ja vieläkin 1-2. Mitään vuotoja ei ole ollut. Eikä kipujakaan tuon 5+2 jälkeen. Nyt mieli maassa ja pelkään että siinä se sitten taisi olla. Ja odotan seuraavaa ultraa 6+6..

Vierailija
8/9 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin ensin positiivisen RFSU-liuskatestillä, jonka varmistin Clearblue digitaalisella viikkonäytöllisellä ja sain silloin 1-2. Testasin viikkoa myöhemmin uudelleen ja edelleen näytti 1-2. Testasin tänään (rv 5+5) taas ja edelleen näytti 1-2. Nyt alkoi vatsakivut ja vuoto eli huonoa enteili nuo :( Olisi hyvä merkki jos nousisi tuo digitaalisen arvo. 

Vierailija
9/9 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö noita testejä jos ne vaan stressaa