Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bareminerals " tietäjät " !

Vierailija
31.08.2010 |

Eli, olen ostamassa tuon tuotteen, mutta mieleeni tuli muutama kysymys.

Mulla on sekaiho, ei hirveän rasvainen kylläkään. Otsassa on näppylöitä hieman. Aloin miettimään, että jos käytän tuota bareminerals:ssia niin peittääkö se ne näpyt vai nostattaako ne enemmän esille ? Käytin ennen meikkivoiteena maybellinen dream matte moussea ja otsani näppylät pahenit todella paljon ! Siis koko otsa oli näppylöissä, oikein punaisia. Sen jälkeen en ole laittanut meikkivoidetta yhtään.

Nyt vain tuli mieleeni, että voiko tuo tuote tehdä saman, että pahentaa noita näppylöitä ja pistää ne kunnolla esiin, vai peittääkö se ne/ei aiheuta ärsytystä. Jokainen ihotyyppi on erinlainen, kaikille ei sovi samat tuotteet. Mutta olisi ikävää maksaa 100euroa ja huomata ettei sitten sovikkaan :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppyä koko aikuisiän. Olen nyt 2v käyttänyt Bareminerals meikkejä ja yhden käden sormiin mahtuu ne kerrat kun joku yksittäinen näppy on naamaan tullut! eli mulla selkeesti iho paremmassa kunnossa meikinvaihdon jälkeen. Aikoinaan kosmetologi varoitti että ensimmäisen kahden viikon aikana voi iho kukkia, kun totuttelee uuteen sarjaan. Mulle ei kuitenkaan tullut mitään, päinvastoin, heti tuntui hyvältä. Kaikki kutinat, kiristelyt, punoitukset ym jääneet unholaan. Kannattaa kokeilla:-)

Vierailija
2/4 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin starter kitin vai setin ? pari viikkoa sitten englantilaisesta verkkokaupasta.

maksoivat postikuluineen 48 euroa ja tulivat alle viikossa kotiin toimitettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtui sanoa.

Vierailija
4/4 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän Lily Loloa, täyttä mineraalia nekin eikä iho ole koskaan ollut parempi. Minulla on ongelmallinen iho, mutta mineraalimeikit saavat sen näyttämään jopa ihan nätiltä