Muita kotiäitejä, vaikka nuorin yli 3v.?
Mulla on kolme lasta, 4 v., 6 v. ja 16 v. Mies tekee pitkää päivää töissä ja minä huolehdin kodista ja lapsista. Ja olen näin täystyöllistetty ja lapset ovat onnellisia. Ei ole varaa moneen asiaan ja eletään säästäväisesti, mutta arki on onnellista. Monet pitävät kotiin jäämistäni (minulla on hyvä koulutus) luuseritekona, mutta minulle tärkeintä on perhe ja lapset ja elämä tässä ja nyt. Mielipiteitä?
Kommentit (5)
Nautin joka päivästä! kiire on koko ajan, harrastan paljon, pyöritän luokkatoimikuntia jne eli lasten asioita hoidan. Toki pyöritän myös kotia ja töitä teen kahtena iltana viikosta. Sopii mainiosti meille ja lapset nauttivat!
Kaikki pitävät tätä järjestäen surullisena ja lähinnä irvokkaana hyvän koulutuksen hukkaanheittämisenä (erittäin korkea koulutus on), ihmettelevät, kuinka en tule hulluksi yksinäisinä päivinäni (mitä ne ovat?!?) ja jaksavat päivitellä ja kehottaa työnhakuun. Huh. Nauti sinäkin, lapset ovat vain hetken pieniä!
Nautin jokaisesta päivästä ja koko perhe on tyytyväinen.
Anna arvostelujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!
Kaksi alle eskari-ikäistä lasta. Koko perheellä on kivaa, kun ollaan paljon yhdessä, eikä ole tarvetta mennä siihen oravanpyörämaailmaan ja hankkia taloa, autoa ym. Vähemmlläkin ollaan tyytyväisiä, ja se on meille pääasia.
Itse muistan lapsuudestani parhaimpina päivinä ne, kun äiti ei ollut töissä, vaan lasten kanssa kotona. Eli hyvin harvoin. Nyt ei ole sitä ongelmaa.
Hyvää jatkoa pitkälliset kotivanhemmat!
Rahaa ei ole paljon, mutta aikaa on - ja se vasta mukavaa onkin.
Olen ollut kotona kohta 9v, nuorimmainenkin on jo eskarissa. Eikä ole kiire töihin vielä ollenkaan:-)
Minä olen kuullut todella vähän ihmettelyjä, en oikeastaan ollenkaan. Kannustusta olen saanut.