Arsyttää häissä halpis koriste väkerrykset!
Salin pöydissä esim jotku bona purkeista tehdyt kynttiläkuppi räpellykset, taikka jotain tekokukkia..tai tiimarista euron matalat muoviset kynttiläkipot valkosen liinan päällä..yöks. Miksei panosteta samalla rahalla kukkiin ja tehdä vaikka itse asetelmät ja pari isompaa kynttilää rykemlää tms tyylikkäämpää!
Kommentit (15)
enkä myöskään erityisemmin koristella omia häitäni (pelkkiä ruusuja ja kynttilöitä, ei mitään asetelmia), mutta ihmettelen että minkälaista ihmistä muiden hääkoristeet oikeasti edes kiinnostavat. En muista kenenkään tuttavan hääkoristeista mitään.
..mutta sitten katsoin nuo kuvat.. voi ei!! sopisivat kyllä johonkin vaatimattomampaan juhlaan tai terassi-iltaan, mutta ei kiitos minun häihin ainakaan.
Oikeita kukkia!
ole ollut paljoakaan häissä, mutta on kai niissä kaiken tylsän odottelun aikana aikaa tiirailla koristeitakin, ja onhan nuo linkissä ihan karmeita. Sopisi 1- vuotissynttäreille paremmin.
av mammat jotka eivät osaa yhdys sanoja !
Että turhaa valitusta taas kerran pikkuasiasta, mutta linkissä olleet kukkakoristeet olivat kyllä kertakaikkisen kamalia. Kynttiläpurkit jotenkin ymmärrän OIKEILLA kynttilöillä johonkin pienempiin ja kokonaisuudeltaankin hieman vaatimattomampiin häihin.
Mutta nuo kreppipaperikukat!?! :o häihin kuuluu AIDOT kukat eikä mitään perhanan kreppipaperihärpäkkeitä! Värit vielä valittu sellaiset että näyttävät joltain päiväkodin kevätjuhlan koristeilta. Ehkä jotkin pienet valkoisesta/punaisesta tehdyt parin kukan somisteet menisivät esimerkiksi jossain ulkotilassa terassikaiteen tai porraskaiteen koristeena tms, mutta ei pöytiin tuollaisia.
Mulla on ollut todella tylsät häät kun näitä juttuja lukee ja kuvia kateselee.
Ilmeisesti kukaan ei viihtynyt ja kaikki ovat selän takana itsekseen supatelleet, että olipahan tylsää, olisi voinut olla ohjelmaa jne ja ei edes hääkoristeita pöydällä jne jne... ja niin hieno lahja kun kuitenkin vietiin, olisivat voineet vähän panostaa kun kumpikin menevät jo toista kertaa naimisiin, on kokemus aikaisemmista häistä eivätkä ensikertalaisena ole siinä ja muistatkos ne sulhon edelliset häät, niissä oli tätä ja tuota ja nyt oli vain näin eikä noin, eikä tälläkään kertaa tätä tai tuota..
ja etkö ole KIERRÄTYKSESTÄ TIETOINEN?
Salin pöydissä esim jotku bona purkeista tehdyt kynttiläkuppi räpellykset, taikka jotain tekokukkia..tai tiimarista euron matalat muoviset kynttiläkipot valkosen liinan päällä..yöks. Miksei panosteta samalla rahalla kukkiin ja tehdä vaikka itse asetelmät ja pari isompaa kynttilää rykemlää tms tyylikkäämpää!
http://sakke-77.vuodatus.net/blog/category/H%C3%A4%C3%A4t
en kelpuuttais noista mitään omiin häihin
ja etkö ole KIERRÄTYKSESTÄ TIETOINEN?
kukat pöytiin maksaa aika paljon enemmän kuin nuo askarrellut. Eikä nuo koristeet minusta niin kamalia olleet... Ei minun tyyliäni, mutta kai sitä jokainen saa koristella itsensä näköisesti.
Muutenkaan en tajua kauheata hössötystä häistä: omat hääni olivat tosi pieni tilaisuus ilman turhia krumeluureja, mutta onnellisesti aviossa ollaan silti pysytty. Toisin kuin kaverin, joka otti useamman tonnin lainaa häitä varten ja erosi vuoden päästä.
En voi ymmärtää miten ihmisille on juhlissä tärkeintä jotkut aidot kukat tai megakoristeet.
En vain ymmärrä. Ja mieten niin pitää olla jotain. Mun häissäni ei ainakaan pidä olla mitään. Kuollessani kukaan tuskin ajattelee millaiset kukat on ollu, vaan millaiset ihmiset..
Järkyttävää, että täällaisia ihmisiä on vieläolemassa. No, evoluutio hoitaa sitten tulevaisuudessa. Silloin ihmiset jotka ovat kierrätystietoisia selviävät :)
tuolla ap:n laittamassa linkissä kattelemassa ja voi kauheeta mitä hirvityksiä! Siis kattokaapa niitä muitakin väkerryksiä! Ja ne vaatetuunaukset...
kuvien laittaja oli joku boheemitaiteilija, jota ärsyttää valtavasti kalliit juhlat hirveine hössötyksineen.
Ja on nähnyt varmasti vaivaa koristeiden tekemiseen. Ehkä juhlat ovat pienet ja tunnelmalliset näiden koristeiden keskellä. Ehkä hänellä on ystäviä, jotka arvostavat muita asioita kuin rahalla saatuja.
laittakaa kuvia omista hääkoristeistanne, niin on taas maailma vähän parempi paikka, kun kaikki tietävät millaiset ovat ne hyväksytyt koristeet.
http://sakke-77.vuodatus.net/blog/category/H%C3%A4%C3%A4koristeita