Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lainan nostaminen verkkopankista

Vierailija
31.08.2010 |

eli mulla on valmiiksi neuvoteltu ja myönnetty laina, jota nyt pitäisi nostaa verkkopankin kautta tilille. Pankki on op. Mun käskettiin lähettää joku viesti tai valtakirja. Mikä? Miten?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siellä on oikessa valikossa kohta "kirjoita viestri" tai yleensäkin viestit.

Siitä vain kirjoitat kohteliaasti, että nostaisit sulle myönnettyä lainaa 5 000 euroa. Lainanumeron voi teitenkin varmuuden vuoksi viestiin laittaa.

Ei se sen kummempaa ole :)

Vierailija
2/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siellä on oikessa valikossa kohta "kirjoita viestri" tai yleensäkin viestit.

Siitä vain kirjoitat kohteliaasti, että nostaisit sulle myönnettyä lainaa 5 000 euroa. Lainanumeron voi teitenkin varmuuden vuoksi viestiin laittaa.

Ei se sen kummempaa ole :)

ja koska laina on sekä mun että miehen nimissä, tehtiin sama myös miehen tunnuksilla. Mut nyt ne oli pankista soittaneet miehelle, että pitää vielä jotain tehdä. Mut mun mies on tonttu byrokratia-asiaoissa, eikä se oikein saanut selvää, että mitä nyt oikein pitää tehdä. Jotain jostain valtakirjasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä tätä missään arkistossa ole, kun en ole sitä aikaisemmin nostanut?

Vierailija
4/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa olis kansio, arkisto, tilit, lainat, sijoitukset? eti tollasia

Vierailija
5/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee vikalle välilehdelle Omat asetukset ja valitse siellä Yleisvaltakirja. Se käsittääkseni vielä vahvistetaan ennen lähettämistä avainluvulla, ehkä se on se mitä pitää vielä tehdä?

Vierailija
6/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska laina on sekä mun että miehen nimissä, tehtiin sama myös miehen tunnuksilla. Mut nyt ne oli pankista soittaneet miehelle, että pitää vielä jotain tehdä. Mut mun mies on tonttu byrokratia-asiaoissa, eikä se oikein saanut selvää, että mitä nyt oikein pitää tehdä. Jotain jostain valtakirjasta?

Meillä on aina riittänyt, että vain toisen tunnuksilla nostetaan, näin sovittiin lainaa sopiessa jo. Lyhennysvapaista pitää viestittää molemmilla erikseen.

Ilmeisesti teillä ei ole valmiiksi allekirjoitettuja valtakirjoja pankissa (jotkut pankit vaatii ne, jotta voivat tehdä sen lainannoston viestin/puhelinsoiton perusteella). Eli LUULISIN, että teidän täytyy käydä allekirjoittamassa muutamia nostolappuja valmiiksi pankissa, me niitä kirjoitettiin lainasopimusta tehdessä useampi.

Soitolla se selviää, mitä vaativat :)

Vierailija
7/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alla on myös erilaisia vaihtoehtoja, minkäköhänlainen luotto on kyseessä? Siellä on vakuudellisten luottojen alla jatkuvan luoton siirto tilille sekä sitten vakuudettoman luoton siirto tilille. Pienimmän riesan tie vois kyllä tässä tapauksessa olla, että soittaisit sinne pankkiin.

Vierailija
8/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee vikalle välilehdelle Omat asetukset ja valitse siellä Yleisvaltakirja. Se käsittääkseni vielä vahvistetaan ennen lähettämistä avainluvulla, ehkä se on se mitä pitää vielä tehdä?

en keksi mihin ihmeeseen pankki voi yleisvaltakirjaa tarvita, enkä missään nimessä halua antaa pankille yleisvaltakirjaa koska en halua heidän tekevän mitään muuta kuin nyt maksavan tuota luottoa tililleni.

Joo, joskus takavuosina edellisen luoton kohdalla meidänkin piti kirjoitella niitä lnostolappuja valmiiksi pankissa, mutta tällä kertaa homman vakuutettiin sujuvan ilman ja piti olla niin yksinkertaista että.

Ehkä mun on pakko soittaa sinne, mutta en viitsis millään paljastaa, että mun mies on näissä asioissa niin pässi, ettei edes osaa toistaa kunnolla, mitä pankki on sille sanonut.

Vierailija
9/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se yleisvaltakirja tässä tarkoittaa kaikkiin tarkoituksiin sopivaa ja saat itse sinne kirjoittamalla määritellä, mitä se koskee.

Vierailija
10/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kyllä ne sen siellä pankissa ymmärtää

Täytyy kai huomenna soittaa. Nyt en pysty kun ei oo niitä tunnuksia mukana.

Vierailija
11/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät sen sieltä verkkopankista valmiina.

Jos nimike ei ole arkisto niin joku vastaava.

Ihan yksinkertainen juttu.

Vierailija
12/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun onhan siihen viestit-osioonkin tarvinnut kirjautua nettipankkitunnuksilla ja niillähän se henkilöllisyys tässäkin varmennetaan?

Vierailija
13/15 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en keksi mihin ihmeeseen pankki voi yleisvaltakirjaa tarvita, enkä missään nimessä halua antaa pankille yleisvaltakirjaa koska en halua heidän tekevän mitään muuta kuin nyt maksavan tuota luottoa tililleni. Joo, joskus takavuosina edellisen luoton kohdalla meidänkin piti kirjoitella niitä lnostolappuja valmiiksi pankissa, mutta tällä kertaa homman vakuutettiin sujuvan ilman ja piti olla niin yksinkertaista että. Ehkä mun on pakko soittaa sinne, mutta en viitsis millään paljastaa, että mun mies on näissä asioissa niin pässi, ettei edes osaa toistaa kunnolla, mitä pankki on sille sanonut.

Nimenomaan juuri tällä toiminnolla sitä lainaa saa nostettua. Kirjoitat tähän lainan numeron, summan ja tilin jolle sitä lainaa nostetaan. Tällä tekstillä juuri kerrot sen mitä pankki voi tehdä. Vaikka nimi on yleisvaltakirja, ei pankki saa sillä muuta valtuutta kuin nostaa kertomasi summan lainaanne kertomallesi tilille.

Itse käytän juuri tätä, ja toimii loistavasti. Raha on tilillä seuraavana päivänä.

Vierailija
14/15 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko taloudellista apua

Rekisteröidy täällä kaikentyyppisille lainoille täällä ilman stressiä tai vakuuksia, korko on edullinen. Jos olet kiinnostunut, ota meihin yhteyttä sähköpostitse sähköpostitse osoitteessa theoandrewfinance@gmail.com7

Vierailija
15/15 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Need financial help

Register here for all types of loans here without any stress or collateral, the interest is low. If you are interested, please contact us by email at theoandrewfinance@gmail.com