Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirppislöytöjä

Vierailija
31.08.2010 |

Mitäs kirppislöytöjä olette tehneet viikonloppuna?

Omani löytyy tuolta blogista:

http://lapinniemenrannalla.blogspot.com/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokunen aika sitten löysin Helena Tynellin punaisen Onnenlehti- maljakon eurolla. Siis 1€ !!!

Tämä tuli ekana mieleen.

Vierailija
2/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1vee tyttärelleni ihan uudet talvikengät edullisesti...tottakai ostin ne kun sattuivat olemaan sopivaa kokoa.... siitä löydöstä olen vieläkin erittäin tyytyväinen..siinä säästyi monta euroa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, tehän olette tehneet hyviä löytöjä molemmat!

Mä olen kanssa tosi ilonen aina kun sattuu löytymään hyväkuntoisia kenkiä halvalla..

Vierailija
4/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Po.Pin ulkoiluhousut, kun ovat niin huippuhyvät. Ovh 65e. Löysin kesällä juuri oikean kokoiset ja väriset, uudenveroiset housut 3e.

Vierailija
5/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec talvihaalari 28e (silti vähän kallis mutta oli niin sopiva koko ja hyvä kunto)

Ecco-goretex-kengät 5e

Villasukat ja mansikkapipo yht. 3e

Muutenkin lapseni vaatteet ovat melkein pelkästään kirppareilta, eikä sitä kyllä päältä katsomalla huomaa. :) Nyt se on vielä helppoa kun hän on niin pieni, isompia kokoja on vaikeampi löytää hyväkuntoisina.

Vierailija
6/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit mitä löytöjä, tekee taas itsekin mieli lähteä tutkiskelemaan.. Harmi kun en Hesan reissullamme kerinnyt ollenkaan kirppareille, mutta kyllä täällä Tampereellakin hyviä on.. Laitoin tonne blogiin vielä yhdet kengät mitkä löysin ja muutamat paidat..

Vierailija
7/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin muutama viikko sit poikien Legon farkut kerran käytetyt 5eurolla. Myyjä oli ihan nolona että kehtaako pyytää niin paljon. Lättäsin 5e käteen sille ja vetäsin farkut vaunuihin, Isot ne hiukan vielä pojalle on mutta mahtuu ne tolla hintaa kaapissa olemaan vaikka ens kevääseen :D

Vierailija
8/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta löysin uuden nahkatakin 25mk, hintalapussa luki että 250mk maksanut uutena. On edelleen mulla käytössä