Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on mun karppaus kasvisvoittoista!

Vierailija
30.08.2010 |

Aamulla maustamatonta jogurttia, loraus sokeritonta mehukeittoa

Lounaalla kasvissosekeittoa, kasvistäytteinen paprika, porkkanaraastetta (loraus öljykastiketta), vähän paistettua lihaa ja papuja, mansikkarahkaa makeutusaineella

Päivällisellä (yhdistetty iltapala) keitettyä porkkanaa, paistettuja sieniä ja sipulia, jauhelihakastiketta (ilman jauhoja).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että ne on aika oleellinen osa karppausta. Olenko käsittänyt väärin?

Vierailija
2/5 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että ne on aika oleellinen osa karppausta. Olenko käsittänyt väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori!

-kakkonen

Vierailija
4/5 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sen karppauksen kuulu olla aika kasvispainotteista.

normi ruoka - leivät yms. energialisäkkeet = kasvikunnan tuotteita, maitotuotteita ja lihaan

olen kyllä kuullut että jotkut karppaa ja "laihduttaa" syömällä suunnilleen pelkkää munaa, pekonia ja suklaata, mutta jokainen täysjärkinen kai ymmärtää, että siitä on terveellisyy kaukana.

suosittelisin ap että tarkistaisit oman ruokavalios jossain laskurissa (ei nimittäin kuulosta ihan optimaaliselta) ja miettisit vähän ruoka-aikojasi (5-6 ateriaa päivässä ois parempi)

Vierailija
5/5 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sen karppauksen kuulu olla aika kasvispainotteista.

normi ruoka - leivät yms. energialisäkkeet = kasvikunnan tuotteita, maitotuotteita ja lihaan

olen kyllä kuullut että jotkut karppaa ja "laihduttaa" syömällä suunnilleen pelkkää munaa, pekonia ja suklaata, mutta jokainen täysjärkinen kai ymmärtää, että siitä on terveellisyy kaukana.

suosittelisin ap että tarkistaisit oman ruokavalios jossain laskurissa (ei nimittäin kuulosta ihan optimaaliselta) ja miettisit vähän ruoka-aikojasi (5-6 ateriaa päivässä ois parempi)

ei kuulu 5-6 ateriaa päivässä, vaan esimerkiksi kolme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi