APUA! En uskalla hammaslääkäriin
Säälittävää.
Mulla on reikä, vihloo syödessä, ja viikko siitä lähti palanen pois. Se pitäs saada paikattua mut mä en kehtaa mennä! Toisella puolella on juurihoidettu hammas (lopullista pintaa olis ollu vaille) mut se on kesän aikana murentunu, jäljellä järkky kuoppa keskellä hammasta.
Ja mä en halua mennä kuulemaan haukkuja hammaslääkäriin mut kipu on välillä kova tossa ei-juurihoidetussa.
Yksityisellä ei tietty sais niin pahoja haukkuja mut ei mulla rahaakaan oo.
Tsempatkaa nyt joku.
Huomenna taas yritän soittaa särkypäivystykseen. Tänään meni pupu pöksyyn.
Kommentit (5)
Tsempataan tänään ja varataan? Mä teen jos säkin teet? :)
Mä ajattelin varata netin kautta, onko sulla mahdollisuutta siihen omalla paikkakunnallasi? Niin paljon helpompaa kuin soittaa... (jonotuksen takia + psykologisista syistä... :D )
Eli soitellaan huomenna ajat. Tsemppiä
Miksiköhän hammaslääkärit on niin kovia moittimaan? Täällä meillä päin ainakin.
ap
Täällä voi aamuisin varata klo 8-10 ajan ja pääsee samana päivänä särkypäivystykseen.
ap
kaikki yhammaslääkärit hirviöitä ole. Minä sanoin ihan suoraan sille hl:lle että pelottaa ja se hyväksyi asian ja sanoi yrittävänsä olla mahdollisimman hellä. Jos et hoida kuntoon sitä juurihoidettua niin se alkaa mädättää leukaa se pitää kiskoa sieltä pois...
Mulla ei ole juurihoidettu, mutta suuri paikka on irronnut ja toiselta kohtaa vihloo, eli lääkärin paikka ois tosiaankin...
Tsempataan tänään ja varataan? Mä teen jos säkin teet? :)