G: Miehesi pituus ja paino?
Minun kullallani 174/83.
Kommentit (18)
läskiltä näyttävän jättiläisen :D oma mies on 180cm ja 80kg ja ihanan hoikka vyötärö! Mun mielestä isokokoiset miehet näyttävät aina enemmän tai vähemmän pulleroilta jos ovat kamalan pitkiä ja "raamikkaita" kuten sen asian hienommin voi esittää :D
miten isoja ja lihaksikkaita. Mun makuun on enemmän sellaiset hoikan näköiset miehet joita kai sit jotkut kukkakepeiksikin kutsuvat! Ja mun ukkoni mitat siis 176cm ja 79kg...
Ja todella timmissä kunnossa on kun on koko ikänsä aktiivisesti urheillut.
Toivoo saavansa 3kg pois syksyn aikana että alkuvuonna alkava maratonharjoittelu on taas helpompaa.
- sais tiputtaa 10kg, oli alipainoinen vielä päälle 20-kymppisenä.. (mut ei se pelkkää läsää ole..)
Hartiat kun ladonovet ja peppu täyttä terästä ja masussa mukava maata ;)
Lihaksikas ja vähän vatsaakin, just mun makuun, laihat miehet ei innosta vaikka olenkin itse pieni.
en mä tarkkaan tiedä...
Onhan tuolla vähän vararengasta, jota vois poiskin ottaa... Mut kelpaa noinkin
Eikä liho vaikka söisi mitä.
Onneksi itse olen pienempi ja kevyempi, muuten olisi norsu-olo...
mies 177cm ja sata meni vaakassa rikki tällä viikolla.
oma painoni on vuodessa tippunut sen, mitä miehelle on samassa ajassa tullut lisää.
ei ole kukkakeppi ^:)
muttei lihavakaan, eli ihanan raamikas. Leveät hartiat, kunnon haukkarit ja tiukka beba.
Mahaa nyt snadisti, mutta muutaman kerran kun taas käy salilla niin sitäkään ei ole. Tosin ei haittaa mua yhtään, on todella seksiäs nytkin.
Niin ja itse olen aika pieni :)
syö vähän kevyemmin viikon pari :D