Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kummat on kovempia juoruamaan - miehet vai naiset?

Vierailija
29.08.2010 |

Mieheni väittää että naiset juoruavat enemmän, minä väitän, että naiset?

Mitä mieltä SINÄ olet? Kummat juoruavat enemmän- miehet vai naiset?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kovimmat juoruilijat jotka tunnen ovat miehiä.

Lisäksi olen siinä samaa mieltä edeltäjien kanssa, että miesten juoruilu on usein tosi ilkeää. Itse olen kuullut ainakin pahimmat ja ilkeimmät juorut miehiltä.

Vierailija
2/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset värittää tarinoita. Ja sitten naiset vielä lukee rivien välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikös ne härskimmät lehtijuorutkin ole miesten tekemiä

t. ap

Vierailija
4/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on ihan tutkittukin.

Kaivan sen tutkimuksen tänne joku päivä jos jaksan.

Tai googlatkaa. Kyllä se varmaan löytyy silläkin.

Vierailija
5/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kertoo enemmän sellaisia tyhjänpäiväisiä tyyliin: "Virtasten lapsella on jatkuvasti korvatulehduksia..."

Mitä kunnon juoruiluun tulee, niin kyllä miehet on yhtä pahoja.

Vierailija
6/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirissäni miehet eivät juorua koskaan. Ymmärrän toki, että tämä henkilökohtainen kokemukseni ei kumoa tilastoja jos joku sellaiset esittää.

Vierailija
7/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei muka juorua koskaan?!

Mä olen aina ihan ulalla tapahtuneista mies ja isä on tietäneet skuupit jo aikapäiviä. Paikallinen r-kioski on varsinainen tietotoimisto jossa ukot kokoontuu vaihtamaan viimeisimmät juorut. Miesten juttelua vaan ei kutsuta juoruiluksi.

Vierailija
8/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkos ne tietävät ne ihmissuhdeasiat töissä ja naapurustossa?

Vierailija
9/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Joutilaat laiskat miehet kansoittavat suomessa huoltoaseman kahvilat ja torit ja juorut kulkevat.

Etelä-euroopassa miehet istuvat kahviloissa ja talojen edustoilla juoruamassa.

naisilla käy kädet, kudotaan ja raastetaan ja tehdään töitä.

en tiedä. omalla kadulla miehet taitavat pahiten ja lapsellisimmin ja ilkeimmin juoruta, mutta juoruavia naisia enemmän. Miehissä jokunen säälittävä tapaus. tosin, en voi olla varma, mitä tapahtuu kun ei olla ulkona.

Vierailija
10/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa vieläpä eteenpäin todella törkeitä huhuja. Kertoilee niitä viattomana vitsailuna, eikä tajua miten satuttavia ne on.

Ei liene yllätys, että miehellä on suuri määrä ystäviä, etenkin naisia, jotka kuuntelee näitä juttuja sitten korvat höröllään ja kauhistelee.

Tahdon eron.

Vierailija
11/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mitään galluppeja tarvita, sentään luonnonlaista kysymys.

Naiset, sekä määrällisesti että "laadullisesti". Ja vieläpä hyvin selkeällä marginaalilla.

Vierailija
12/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin nuorena tyttönä huoltsikan kahvilassa töissä ja siellä se miesten juorutoimisto kokoontui. Ja mikä tietääkään kaiken muu kuin "hevosmiesten tietotoimisto". Miehet kyllä syyttävät asiasta naisia ja näköjään on uponnut moniin naisiinkin.

Vierailija
13/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Olen nuorempana ja edelleenkin ollut usein ainoana naisena miesporukan illanvietoissa ja kyllä se miesten juoruilu on paljon härskimpää. Jaetaan kaikki mahdolliset intiimit yksityiskohdatkin. Naisten juoruilu on usein vihjailevampaa ja usein sellaista, että asiaa pehmennetään, harvat naiset puhuvat ehdoin tahdoin pahaa kavereistaan. Miehillä taas ei ole mitään säätelyä tuossa asiassa, kaikki jaetaan mitä vaan tietoon on saatu.

HARHALUULOA että naiset juoruilisi enemmän.

Vierailija
14/14 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteenpäin. Ja levittelevät todella törkeitäkin juttuja. Naisten juoruaminen on lähinnä "naapurin elsa kävi taas tansseissa" eli aika viattomia, eikä yleensä kerrota eteenpäin mitään hirveän henk.koht. asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi