Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi sukupuoli luultavasti kyseessä? Olen joutunut käymään ultrassa

Vierailija
28.08.2010 |

raskauden ongelmien vuoksi lukuisia kertoja raskauden aikana. Joka kerta olen kysynyt sukupuolta ja yhdelläkään kerralla kukaan lääkäri ei ole osannut sitä sanoa. On kuvattu ihan suoraan jalkoväliä (itse en saanut siitä mitään selvää) ja lääkäri sanonut ettei pysty sanomaan mitään, katsokaa itse. Joskus on ollut sellaisessa asennossakin, ettei ole saanut katsottu, mutta joskus on ihan esitellyt haaroväliään, mutta lääkäri ei siltä ole pystynyt kommentoimaan mitään.

Kumpi luultavasti tulossa? Esikoinen on poika.

Naistenklinikalla on ultrailtu lähiaikoina viikonkin välein (nyt rv 33) ja puolivälistä alkaen 2-4 viikon välein ongelmien ilmaannuttua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

androgyyniltä ei ei ole oikein kumpaakaan sukupuolta.

Tiedoksi vaan, että tunnen yhden tällaisen. Hänet leikattiin tytöksi, koska se oli kuulemma helpompaa. Ongelma saattaa kuulostaa pieneltä, mutta se ei sitä ole. Jotenkin ihmiset pitävät sitä lapsen sukupuolta niin määräävänä tekijänä. Ja mieti kouluaikaa....

Vierailija
2/6 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, kaikkihan on tietysti mahdollista.

Itse mietin että josko olisi kuitenkin poika? Esikoisellakaan ei mitkään "hurjan isot vehkeet" ole...

Käyn usein ultrissa, koska vauva kasvanut huonosti ja virtauksissa häikkää, istukka ei toimi ihan kuten pitäisi. Kasvaa kuitenkin hiljaksiin, mutta on pienikokoinen. Ei ole havaittu mitään poikkeavuuksia kuitenkaan. Mitään kromosomitutkimuksia ei ole tehty, niskaturvotusta ei alkuun ollut normaalia enempää jne. niiltä osin on kaikki vaikuttanut olevan kunnossa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa vaiheessa niin turvoksissa että niitä voi joskus luulla penikseksi. Siksi voi olla että lääkäri eos.

Vierailija
4/6 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi on tullut???

ap

Vierailija
5/6 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sukupuoli näkynyt kuin kolmiulotteisella ultralla erittäin osaavan lääkärin ultraamana (rv 18 alkaen), muut ultraajat eivät ole saaneet sukupuolesta selvää. Kaikki lapset olleet poikia.

Vierailija
6/6 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanottiin kuopuksesta että ei osata sanoa kumpi on. Tyttö tuli.

Esikoinen on myös tyttö ja hänestä sanottiin heti rakenneultrassa että melko varmaan on tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä