Mahtavaa! Ensi viikolla tulee palkka, 1200 ja rapiat!
Olen pph ja tosiaan elokuun palkka tuon verran. Veroa mennyt 250e.
Kuinkahan sitä sais ostettua myös hoitolapsille ruokaa? Kulukorvaus tulee vasta 15.9.
On köyhyys syvältä :(
Kommentit (26)
ala tekemään töitä,josta saa kunnolla palkka. turha ruikuttaa,jos haluat väenväkisin olla perhepäivähoitaja...... AINA voi tehdä muutoksen elämäänsä,ja nostaa elämänlaatua.
syvältä vedota aina siihen, että on ammatinvalintakysymys. Vittu, me hukuttais paskaan jos kukaan ei alkais siivoojax. Pph tekee todella hyvää työtä, hattua nostan heille... itse en siihen ryhtyisi. Mutta surkean huonosti palkattua.
Tsemppiä sinulle Ap!
jotka olemme lastenhoidon valinneet. Olisi muuten hankala paikka monella, kun pitäisi töihin mennä, eikä olisi kekaralle paikkaa minne hoitoon.
Minäkin aina sanon, että työni on ihanaa muullon paitsi palkkapäivänä. Itse työskentelen lastenhoitajana päiväkodissa ja vähän korkeampi palkka siellä on, mutta pieni myös.
ala tekemään töitä,josta saa kunnolla palkka. turha ruikuttaa,jos haluat väenväkisin olla perhepäivähoitaja...... AINA voi tehdä muutoksen elämäänsä,ja nostaa elämänlaatua.
syvältä vedota aina siihen, että on ammatinvalintakysymys. Vittu, me hukuttais paskaan jos kukaan ei alkais siivoojax. Pph tekee todella hyvää työtä, hattua nostan heille... itse en siihen ryhtyisi. Mutta surkean huonosti palkattua.
Tsemppiä sinulle Ap!
maksa heille ansaittua palkkaa? On varmasti halvin hoitomuoto kun ei ole muita kuluja kun sen hoitajan palkka.
ja ei tuo hääviä ole. Jospa sitä saisi lähihoitajaksi kouluttauduttua ja sit yövuoroista hiukan enemmän...
maksa heille ansaittua palkkaa? On varmasti halvin hoitomuoto kun ei ole muita kuluja kun sen hoitajan palkka.
Se taas tarkottasi lisälaskuja myös vanhemmille ja eihän nyt kukaan palveluista halua maksaa.
ihan saman verran rahaa. Ei ole erillistä maksua.
Oletkos vähän tyhmä?
Kunta säästää kaikki kiinteistömaksut, myöskään rahaa ei mene remontointiin.
Kyllä kirjoitit hölmösti.
Vaikka perhepäivähoitaja saisi minkä palkan niin vanhemmat eivät sitä maksa.
ihan saman verran rahaa. Ei ole erillistä maksua. Oletkos vähän tyhmä? Kunta säästää kaikki kiinteistömaksut, myöskään rahaa ei mene remontointiin. Kyllä kirjoitit hölmösti. Vaikka perhepäivähoitaja saisi minkä palkan niin vanhemmat eivät sitä maksa.
Kylläpä päivähoista vaan vanhemmat maksaa:D
maksat saman minkä päiväkotiin eli palkankorotus perhepäivähoitajalle ei merkitse sinulle lisälaskua.
Päivähoitomaksut juuri nousivat mutta ei perhepäivähoitajan palkka tai kulukorvaus.
vaan yleisesti lasten hoitomaksuista:)
Minusta saisivat olla samaa luokkaa kuin esim. Saksassa. Siellä alle 3-vuotiaiden maksut ovat kalliita.
Miksi osallistuit keskusteluun jos et kirjoita aiheesta jota käsitellään?
Miksi osallistuit keskusteluun jos et kirjoita aiheesta jota käsitellään?
No mitkään palstan säännöt eivät kiellä laajentamasta keskustelua:)
ja pärjään yhden lapsen kanssa ihan hyvin. Mutta tottakai sinun täytyy tehdä hoitolapsille ruokaa, siihen menee rahaa..
siispä edulllista ruokaa! Makaronivelliä, puuron ja muussin jämät käytä sämpylätaikinaan tai pannukakkuun.. jne. Katso tarkemmin, ettei ruokaa menee hukkaan.
Tsemppiä, kyllä sinä pärjään :)
ruuat.
Ei paljon sovi keitellä makaroonivellejä. Mä ainakin olisin tyytymätön.
Olen pph ja tosiaan elokuun palkka tuon verran. Veroa mennyt 250e.
Kuinkahan sitä sais ostettua myös hoitolapsille ruokaa? Kulukorvaus tulee vasta 15.9.
On köyhyys syvältä :(
Ei sitä voi etukäteen maksaa, kun ei palkkauksesta tiedetä, kuinka paljon lapsia on ollut paikalla. Meillä palkkapäivä on 15. päivä ja kulukorvaukset maksetaan viimeinen päivä, siis nyt elokuun viimeinen päivä saisin heinäkuun kulukorvaukset, mutta kun olin lomalla, niin kulukorvauksia ei tule. Tämän kuun kulukorvaukset saan syyskuun viimeinen päivä.
sun olisi pitänyt säästää kesäkuun kulukorvaukset, jos oikein ymmärrän?
Mutta senkin ymmärrän, ettei noista summista paljon säästellä. Paljonko se on neljästä lapsesta kuukaudessa?
Sillä ostetaan ja laitetaan lapsille kolme ateriaa päivässä, maksetaan lapsista aiheutuvat vesi- ja sähkökulut, pesuaineet ja saippuat, piirustuspaperit, kynät, askartelutarvikkeet, vessapaperit, talouspaperit, lelut, pelit, puhelinkulut...
kulukorvaus tulee jälkikäteen.
työt alkoivat 2.8 ja ensimmäinen kulukorvaus tulee 15.9.