mä olen masentunut ja miettinyt alkkikseksi ryhtymistä.
nyt olen himourheilija, käyn 4-6krt/vko sauvakävelemässä 10km kerrallaan. koko ajan olen dieetillä, ja aina vaan ylipainoinen. en paljon,mutta kuitenkin.
suhde kariutui, ajattelin, että jospa vaan rupeaisi syömään ja juomaan ja lopettaisi urheilun kokonaan.
no en todellakaan sitä tee, mutta välillä tuntuu, että miksi pitää tehdä näin paljon töitä kun tuloksia ei kuitenkaan kunnolla näy.
ja mieskin olisi ihan kiva...
Kommentit (2)
mies ja taitaa elämä olla helpompaa ilman miestä. mulla on työ, lapset ja ihan kiva koti.
ex saisi olla vähän innokkaampi lapsia ottamaan, että voisi käydä baarissa vaikka niitä miehiä kattomassa. tosin en ole varma enää onko mies kuitenkaan pakollinen huonekalu...
olenkin miettinyt, että pitäisikö vaan jäädä kotiin ja luovuttaa kokonaan miesten kanssa, en niitä tunnu mistään löytävän, ainakaan kunnollista.
Taidat surra vielä eroa?
Alkkiksena olisit vielä masentuneempi.
Tarvitset lisää itsetuntoa. Urheilusta sitä pitäisi saada aika mukavasti, mutta mitä muuta kuin mies elämästäsi puuttuu?
Itse olen kokenut saman ja alkuun tuntui, ettei minulla ole enää mitään väliä ilman miestäni, lasteni isää, mutta luin paljon kirjoja, kehitin itseäni ja nyt elämässä on valoa.
Sinun on löydettävä itsesi, rakastettava itseäsi, jotta voit rakastaa jotakin toista terveellä tavalla.
Ei hyvä olo tule ulkopuolelta, vaan sinusta itsestäsi. Se on ihan totta, eikä mikään klisee.