Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ennen märkä nyt kuivanut

Vierailija
26.08.2010 |

kysäsin jo tuolla av puolella mutta huomasin että täällä on tämä seksi puolikin :)

kysymykseni koskee siis alapäätäni, kun en enää kostu samalla tavalla kuin ennen, vaikka olen kiihottunutkin. kokeilin tyydyttää itse itseni ja sain kyllä orgasmin mutta melkein rutikuivana. "ongelma" alkanut synnytyksen jälkeen vuosi sitten (toinen lapsi). välillä ollut todella luikas mutta nyt kuukauden kuivunut.

voiko siihen vaikuttaa stressi tms. jota tällä hetkellä kyllä kieltämättä on tai jokin muu? jokin tulehdus?

Itse olen vaan huolissani, kun ennen olin niin kovin seksuaalisesti aktiivinen ja nyt käynyt näin. tulee suorituspaineita jotka vielä pahentavat "ongelmaa". pitäisi rohjeta miehen kanssa jutella ettei johdu hänestä. en todellakaan ketään muutakaan halua ja on hyvä sängyssä tämä mieheni.

ennen olin "heti valmis" ja nyt joutuu lämmittelemään kauan. mikä silti outoa niin saan orgasmin mutta pysyn melkein kuivana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole kuitenkaan rutikuiva kun lämmittelyllä pystyt naimaan? Olet varmaan kasvanut aikuisemmaksi ja tarvit pitemmän esileikin tai laittakaa liukkaria ja hitaasti ujutelkaa jölliä sissän ulos niin luulis kalvojen kostuvan.

Vierailija
2/6 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se alkoi kolmannen synnyttyä reilu kaksi kuukautta sitten. Kahden aikaisemman lapsen syntymän jälkeen ei tälläistä ongelmaa ole ollut. Mies on ihmetellyt asiaa myös ja onneksi hän on uskonut, että se ei johdu hänestä. Ärsyttää vain alkaa hamuta liukkaria kesken kaiken kiihkon =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit kuivatti vaimon, kierukka piti märkänä ja ilman ehkäisyä on extramärkä.

Vierailija
4/6 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten todella ikävää laittaa liukkaria joka kerta. ennen vaan naureskelin että mitä me tuolla tehdään..ei olisi pitänyt naureskella :(

kai se sitten on erilaista olla kolmekymppinen kuin kaks kymppinen noin seksuaalisestikin. elimistö hidastuu jopa seksistä intoilussa :(

siis en kostu vaikka olisin ihan intona ja saan orgasmin. tarvitsen klitoris stimulointia joten kosteutta tarvitsisi sinnekin suuntaan.

Vierailija
5/6 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kuivuus alkoi synnytyksen jälkeen e-pillereitä käyttäessä. Nyt jo kuukausia ilman pillereitä ja uusi raskaus aluillaan. Mitään varsinaista selitystä ei lääkärit ole mun kohdalla löytäneet, mutta mainitsivat, että esim. hiivasieni-infektio voi pahentaa kuivuutta. Itse toivon, että nyt raskauden aikana hormonaaliset muutokset tois jotain parannusta tähän asiaan. Lääkäri suositteli liukkariksi ceridal-öljyä. Suihkepullo, kuivan ihon hoitoon, saa apteekista. (Ei varmaan sovi kondominn kaveriksi). Tuon pitäs liukasteominaisuuden lisäksi hoitaa niitä ärtyneitä limakalvoja.

Vierailija
6/6 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse saattaa olla estrogeenista. Itsellä oli ihan sama ongelma ja just kans synnytyksen jälkeen. Kävin gynellä joka määräsi estrogeenia paikallisesti emättimeen. (Vagifem puikkoja) Eli siis oli estrogeenin vajausta ja limakalvot ihan kun vanhalla mummolla. :) (näin gyne kuvasi tilannettani) Käytin pari kk pari puikkoa per vko ja ongelma hävisi. Taas "lotisee" ;) Kannattaa ainakin kokeilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi