Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitan kirjaa! Onko muita?

Vierailija
26.08.2010 |

Missä kohtaa projekti etenee? Täällä tehdään vasta päähenkilön ja juonen hahmotelmaa... pitkä urakka edessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni vuosikymmeniä sitten aloittamaa kirjaa, jota hän aina iltaisin muiden nukahtaessa kirjoitti yöpöytälaatikkoon.

Kustantajan kanssa on katsottu alustavasti ja antanut ohjeet...kappalejaot, oikeinkirjoitus jne.

Sikäli helpompi homma kuin ap Sinulla, koska isäni teki kirjan, minä vain laitan sen luettavaan muotoon, toki isä kirjoitti käsin kaikki.

Nyt on kulunut jo vuosia enkä ole saanut oikein mitään aikaan. Lapsia on syntynyt tiuhaan ja paljon, joten aika on ollut enimmäkseen perheelle.

Kirja kertoo nuoresta miehenalusta joka joutui sodan aikana laivaan, oli sen verran nuori ettei rintamalle vielä. On paljon laivaan kuuluvaa asiaa josta en ymmärrä paljoakaan ja joskus arvuuttelen mitä isä tarkoittaa sillä sanalla jota en ole kuullut. Laivoissahan on paljon yksityiskohtia eikä tavalliselle äidille selkeää.

Otin netistä sanaston jossa selvitetään kunkin sanan tarkoitus, mutta isän käsin kirjoittamia outoja sanoja arvailen välillä mitä hän tarkoittaa...Isä itse nukkui pois kaksi vuotta sitten enkä voi enää kysyä. Kunpa olisin aloittanut aiemmin, isän toive kirjan julkaisusta olisi sujunut helpommin.

Mukavaa alkanutta syksyä kirjoittamisen parissa, ap.

Vierailija
2/7 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri yhden kustantamon edustaja otti yhteyttä ja kertoi, että ovat kiinnostuneita :-) Katsotaan, kuinka etenee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarinan ja miljöön kehittely on vasta pääni sisällä, enkä tiedä, eteneekö se koskaan valmiiksi.

Vierailija
4/7 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on jo yli 10v vanha eikä jättänyt minua rauhaan, joten aloin kirjoittaa sitä ylös. Alku on kirjoitettu, loppuratkaisun tiedän, mutta väli on vielä pikkuisen auki. Kirjoitin viimeksi kaksi vuotta sitten. Eipä tuolla ole kiire. Pari kertaa on tosin harmittanut, kun pari omaa ideaa olen saanut lukea jonkun toisesta kirjasta ja olen sitten ne hylännyt tai muuttanut. Tätä menoa koko kirjani ehkä julkaistaan osina muissa romskuissa :)

Vierailija
5/7 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuukauden sisään on tarkoitus saada taittoon. Jänskättää..

Vierailija
6/7 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana novellikokoelmassa ja se menee taittoon myös tässä syksyllä. Eka kerta minulle.

Vierailija
7/7 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja luovuuden iloa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan