Miten kotiäiti voi ansaita rahaa kotoa käsin?
Mitä kaikkia töitä tunnette?
Jotain muuta kuin puhelinhuohotusta ja käytettyjen vaatteiden myyntiä huutonetissä.
Miten kotiäippä voi ansaita muutaman lantin kodinpyörityksen lomassa kun omistaa tietokoneen?
Kommentit (116)
Tuoltahan sitä saa hyviä neuvoja esimerkiksi kumppanuusmarkkinointiin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2010 klo 11:09"]Koodaus = ohjelmointi.
Sopiva tausta on ohjelmistotekniikan AMK insinööri tai DI tai näiden alojen opiskelija.
[/quote]
Tai se, että on paljon koodannut vaikka harrastuksena.
Itse tienaan muutamia kymppejä kansainvälisen tutkimuslaitoksen Panelisti kuluttajapaneeli -tutkimusten kautta. Pitää ensin rekisteröityä ja sitten saa tutkimuskutsuja. Jos oma profiili osuu kohdalleen, voi saada tosi rahakkaita kyselyitä. Ei ole kuitenkaan osallistumispakkoa noihin, mutta kotiäitinä on aikaa kyllä kunhan jonkin korvauksen saa. Mukava myös kun voi vaikuttaa asioihin.
Moikka. Tässä on yksi toimiva tapa tienata netin avulla rahaa.
Vaatii vain 1$ alkupanoksen ja siitä pääsee etenemään pikkuhiljaa ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Moikka. Tässä on yksi toimiva tapa tienata netin avulla rahaa.
Vaatii vain 1$ alkupanoksen ja siitä pääsee etenemään pikkuhiljaa ylöspäin.
Aaa, vanha kunnon MLM-pyramidi :D
anteeksi sanoinko pyramidi, tarkoitin tietenkin monitasoista verkostoa
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:41"]Kuinka paljon työtä bloggaamalla tienaaminen vaatii?
Paljon.
Ja kannattaa huomioida se, että vain pieni osa bloggaajista tienaa oikeasti edes sen verran, että niillä bloggaustuloilla edes jotenkin elää. Nämä suurituloiset bloggaajat edustavat hyvin pientä vähemmistöä bloggaajien joukossa siinä, jotka todella niitä isoja tuloja bloggaamisesta saavat.
Vierailija kirjoitti:
tuollaisilta myyjiltä mitään, ne rasiat ja kynttilät on tosi kalliita ja halvemmallakin saa yhtä kivoja. ei kukaan osta niitä :/
Minusta kannattaa etsiä sellaisia lähteitä joista rahaa tulee mahdollisimman passiivisesti eli "itsestään". Yksi hyväksi todettu on Slidejoy, jolla tienaa 5-10 euroa kuussa vain sillä että antaa sovelluksen näyttää mainoksia puhelimen näytönsäästäjällä... Paljoahan se ei ole, mutta ei vaadi vaivaakaan :-) Itse tutustuin sovellukseen tästä blogista.
https://helpporaha.wordpress.com/2016/03/28/taysin-passiivinen-kuukausi…
Niin kuin blogissa lukee sovelluksesta kirjoittaa monet tunnetut lehdetkin (esim. Wall Street Journal), eli ei ole huijaus
viimeksi eilen joku epeli jankkasi täällä kuinka ei voi olla kotiäiti, jos on omia tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin ilman mitään kaksimielistä ajatusta paljon käytetyt ja nukkaantuneet imetysliivit huutiksessa myyntiin. Lähtöhinnaksi laitoin 2€ ja ajattelun että ehkä joku vähävarainen ne ostaa. Mutta... Niistä tuli kova huutokisa, hinta nousi nousemistaan ja ajattelin että onko ihmiset seonneet kun henkkikseltä saa uusia halvemmalla. Kun huuto loppui niin paljastui että joku mies huusi ne. Maksoi nopeaan ha postitin liivit. Mutta meniköhän jonkun fantasian toteuttamiseen, hyi.
Huuto.netissä pitää vielä antaa osoitetietonsa yms. niin inhottavaa jos joku perverssi ostaa tuotteita. Alkaa vielä vainoamaan.
Valuuttakauppa on hyvä keino ansaita rahaa sivutoimena tai taitojen kehittyessä jopa päätoimisena ammattina. Valuuttakauppa eli forex treidaus sopii kaikille, miehille ja naisille, kuhan on täysi ikäinen ja löytyy motivaatiota opiskella alaa.
Ilman opiskelua ei kuitenkaan kannata rynnätä markkinoille, valuuttakaupan aloitus vaatii ensiksi perusteiden opiskelun ja sen jälkeen demo tilillä eli leikkirahalla treidauksen harjoittelua ja vasta kun koet olevasi valmis tekemään kauppaa oikealla rahalla kannattaa siirtyä live tilin eli oikealla rahalla treidaamisen puolelle. Mutta ahkera harjoittelu palkitaan.
Ilmainen opas treidauksen aloittamiseen
Helppoa kuin heinänteko nykyään tuo lisäansioiden saaminen netissä:) Nakkaa mulle sähköposti osoitteesi niin laitan sulle henkilökohtaisen kutsun tulemaan.Ei mitään liittymismaksuja/sitoutumista..Paypal tili tarvitaan maksuihin,joka on myös ilmainen ja kätevä,toimii useimmissa verkkokaupoissa maksutapana.Autan tietysti alkuun pääsemisessä jos tulee kysyttävää:)
Voin laittaa kuvakaappaukset Paypal tililleni tulleista maksuista...
Ei oo pitkäaikainen tienesti, mutta jos imettää ja maitoa tulee hyvin, ekat 4-6kk voi luovuttaa äidinmaitoa sairaalaan. Siitä maksetaan n. 20-25e/litra. Itse tienasin tällä ehkä pari-kolmesataa kuussa, enkä pyrkinyt mitenkään superisoihin pumppausmääriin, aamulla ja illalla pumppasin. Samalla myös tärkeää työtä, että saadaan äidinmaitoa keskosille ja sairaille vauvoille.
Jos on nopea teksinkäsittelijä ja hallitsee oikeinkirjoituksen, niin litterointia voi tehdä etätyönä.
Neobux on toimiva tapa ansaita rahaa hieman hidasta se on jollei itsse sijoita aluksi hieman mutta ihan kannattavaksi todettu eikä tarvitse aikaa kuluttaa kuin 10 min päivässä
https://www.neobux.com/?rh=6171756172697573303036
Itse olen muutaman viestin ylempänä olevan valuuttakaupan kannalla. Valuuttakaupalla on mahdollisuus päästä käsiksi huomattaviin ansioihin, mutta hyvin moni epäonnistuu valuuttakauppa urallaan.
Joten suosittelenkin kokeilemaan sosiaalista kaupankäyntiä jolloin ei itse tarvitse ymmärtää strategioista ja kaupankäynnistä muutenkaan juuri yhtään.
Sosiaalisessa kaupankäynnissä voit seurata parhaimpia treidaajia ja automaattisesti kopioida heidän kauppojaan, joudut vain maksamaan pienen palkkion jokaisesta heiltä kopioimastasi kaupasta.
Neobux on turvallinen sivusto jolla pystyy tienaamaan itse tienaan tällähetkellä useamman kympin kuukaudessa https://www.neobux.com/?rh=6171756172697573303036
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:41"]Kuinka paljon työtä bloggaamalla tienaaminen vaatii?
[/quote]
Paljon.