Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä tästä asunnosta?

Vierailija
25.08.2010 |

Alue kiehtoisi minua kyllä..

http://asunnot.oikotie.fi/card/6242221

Onko osaomistusasumisessa järkeä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää maksaa 10 %, niin eikö se ole sitten 27000? Miksi on velallinen ja velaton hinta erikseen? En oikein tajua.

Me asutaan asossa Laaksolahdessa, ja tätä ei voi lunastaa ikinä omaksi. Muuten ihan jees asumismuoto. Mutta osaomistusasumisesta ei ole kokemusta.

Vierailija
2/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en ymmärrä noita kylppärin puisia kattoja ne on musta rumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsän näköinen asunto kaikin puolin. Mutta minä pidänkin poikkeuksellisen persoonallisista ratkaisuista. :)

Osaomistussysteemistä ei ole omakohtaista kokemusta mutta idea kuulostaa järjettömältä.

Vierailija
4/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tuohon asuntoon tulee: luulin että on joskus 80-luvulla rakennettu, mutta eihän tuo ole kuin reilu kymmenen vuotta vanha?! Kamala bunkkeri, kaikki tehty halvimmilla mahdollisilla matskuilla. Eli en tykkää.

Vierailija
5/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuohon hintaan Laaksolahdesta, hmhm. Voisi olla ihan kiva rempalla.

Vierailija
6/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollahan saa rakennettua omakotitalon täällä keski-suomessa! Asunto ihan ok kun sisustaa paremmalla maulla ja käyttää vähän maalipensseliä. Mutta toi hinta! Osaasumisasunnoista en tiedä mitään...

Vierailija
7/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto ihan ok kun sisustaa paremmalla maulla ja käyttää vähän maalipensseliä.

ja tökeröä tilankäyttöä ei maalipensseli pelasta - vaaditaan vähän enemmän.

Vierailija
8/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaomistusta. paljonko asumiskulut tulisivat, kk ?

omistus olisi vain 10% ja aika kalliiksi kuitenkin tulee. makuuhuoneet aika karun oloiset.

Vierailija
9/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tuo vuokra+vesi+ sitten mahdolliset lainanlyhennykset. sitten 2019 otettava lainaa jotta voi ostaa lopun asuntoa itselleen.

Vierailija
10/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin että kivasti menee toi keittiö, olkkari ja eteinen, ovat yhtä tilaa. ja kylppäri keskellä asuntoa on musta hyvä juttu, en ole koskaan tajunnut kylppärin ikkunoita.

Vierailija
11/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoota.

Vierailija
12/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos on varaa maksaa vuokraa yms kuluja yli 800e kuussa ja lisäksi osaomistuslainaa niin kyllähän sillä summalla jo omaakin asuntoa makselis. Tietty eri tilanne jos osaomistusmaksu löytyy takataskusta.

Tuo kyseinen alue on kiva, rauhallista mutta palveluja ei ihan vieressä kylläkään ole.

Vierailija
13/13 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltaisi millään saatu tarpeeksi isoa lainaa tavalliseen asuntoon. Tämä on hyvä vaihtoehto just tällaisessa tilanteessa. Meillä vain mies on töissä, minä olen hemmamamma.